Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Salie

Salie

26-05-2009 om 16:46

Traktatie, wat hang ik aan de sleutelhanger?

Hallo,

De titel zegt het eigenlijk al. Mijn dochter is deze week jarig. We hebben 101 dalmatier hondjes als sleutelhanger. Nee geen 101 sleutelhangers hoor, het zijn er maar 30.)
Nou wilden we er zo'n snoepsleutel aan hangen, maar de sleutelhangers zijn niet zo heel erg groot, dus het lijkt me zo weinig. Of is dat meer mijn idee?
Maar zijn er nog meer ideetjes voor eraan?
Oja, mijn dochter wordt 6 jaar.
Thanks alvast.
Gr. Salie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat mij betreft

is dat meer jou idee, dat een snoepsleutel te weinig is. (maar herken het gevoel wel)
Prima toch, iets te snoepen en iets voor de heb, wat willen die kindertjes nu nog meer?

.....

Ik vind het een erg leuk idee, en inderdaad, iets te snoepen, iets om te bewaren, dat is toch genoeg?

Bastet

Bastet

26-05-2009 om 19:05

Mee eens

Zo is het leuk zat,vind ik!
Groetjes,Bastet

Salie

Salie

26-05-2009 om 19:24

Dank

Ik twijfelde een beetje. Niet dat ik er nou nog meer snoep aan wil doen hoor. We trakteren eigenlijk nooit echt snoep, maar ja wat doe je aan een sleutelhanger? Een sleutel natuurlijk.
Bedankt voor jullie reactie. Het is inderdaad mooi zat. Iets te eten en iets om mee te nemen.

Gr. Salie

Zat

Ik zou niet eens iets aan de sleutelhanger hangen denk ik, omdat dat al een leuke tractatie op zich is.

Ik zou er denk ik twee sleutels aanhangen, een dropsleutel en zo'n gekleurde sleutel. Dan oogt het toch wat voller, terwijl twee snoepsleutels een normale portie is.
Leuk idee trouwens!

ishtar

ishtar

27-05-2009 om 11:01

Leuk!

met inderdaad 1 of 2 sleutels eraan.
Ga je idee bewaren tot de volgende kleutertraktatie

Wat kostte die sleutelhanger

eigenlijk ?

Ik vind het een erg leuk idee namelijk maar ben dus benieuwd of dat niet erg duur wordt 30 sleutelhangers.

Wilma

Wilma

27-05-2009 om 13:36

Ook sleutelhangers

Alleen hadden wij minibeursjes (van Lobbes.nl, destijds in de uitverkoop, niet duur dus), daarin deed ik een zakje Haribosnoepjes (paste leuk) en aan de sleutelhanger deed ik een kaartje met een gaatje erin en "Hoera, kind wordt 5 jaar!".

Werd erg leuk gevonden.

Groetjes,
Wilma

Salie

Salie

27-05-2009 om 13:43

Wat leuk

nog meer reactie.
Ik heb er ook aan gedacht om er twee sleutels aan te hangen. Dochter vindt drop niet lekker en ja het is haar traktatie he.)
Manda, de sleutelhangers heb ik besteld bij www.littlegifts.nl. Je hebt ze in verschillende prijsklassen. Mijn dochter wilde de 101 dalmatiers en die kosten 1,60 euro per 4. Ik was 12,80 kwijt voor 32 stuks. Ik vind het meevallen.
De dalmatiers waren wel iets kleiner dan ik dacht, maar ze zijn wel erg leuk.

Gr. Salie

Leukleukleuk

Ik ga het idee ook bewaren, mijn kind is in augustus jarig en komt dan in een groep 3 van 16 kinderen dus het blijft ook leuk betaalbaar.

Sjillie

Sjillie

28-05-2009 om 16:17

Zoon

heeft ook op sleutelhangers getrakteerd, maar dan had ik ze zelf gemaakt met dropveter als sleutelring en er een cars plaatje aan en 1 dropsleutel en 2 fruitsleutels.

als de ring te klein is kun je de sleutels dus ook nog met een dropveter aan de sleutelhanger knopen.

Gr Sjillie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.