Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lillie

Lillie

09-03-2009 om 20:07

Uur rijden verjaardagsfeestje

Zoontje wil graag ergens heen voor zijn verjaardagsfeestje wat heel leuk lijkt. Op de ANWBsite uitgerekend dat dat ruim een uur rijden zal zijn. Misschien wel iets lang. Of kan dat gewoon? Iemand ervaring of een mening. Het zou op een zaterdag plaats vinden dus er is wel genoeg tijd.

Lillie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

09-03-2009 om 21:21

Nee

Ik zou het niet doen voor mijn dochter haar feestje en ik zou er ook moeite mee hebben als zij zo ver weg zou gaan voor het feestje van een vriendin.

Petr@

Petr@

09-03-2009 om 21:33

Wel gedaan

en dat ging heel goed, maar toen waren de jongens wel al iets ouder (groep 7). Oudste was helemaal dino gek en we zijn toen naar Naturalis geweest (wij wonen in de buurt van Breda).

Hoe oud is jouw zoon?

gr.
Petr@

Lillie

Lillie

09-03-2009 om 22:37

Mmmm

Toch op mijn gevoel afgaan dan. Hij wordt 8. In familie-auto met 6 kinderen. Ik zoek maar iets soortgelijks, maar dichterbij.

Hij vond de spelerij erg leuk om te doen. Wij wonen nabij Amsterdam. Iemand een ideetje voor iets wat ook met proefjes en dergelijke is?

Lillie

Ja hoor (idee!)

koop een paar stofbrillen, en regel een stapeltje oude witte overhemden. Ga naar proefjes.nl en wat aanverwante sites voor inspriratie (of koop een experimentenboek, leen er een bij de bieb, of geef je kind een scheikundedoos als verjaarskado(betatoys.nl)

En klaar is je originele thuisfeestje!

Ingrid

cecile_s

cecile_s

09-03-2009 om 22:59

Nemo natuurlijk in amsterdam

Verder weet ik niets, maar leuk idee van Ingrid als de jongens niet te wild zijn .

O nee, toch wel. In Utrecht kan je aan de universiteit iets doen met een laboratorium (als partijtje). Maar weet niet of dat al vanaf 8 jaar kan. Hoop dat je het googlend vindt.

Uur rijden zou ik sowieso niet doen. Anders iets anders dichterbij bedenken?

Jesse_1

Jesse_1

09-03-2009 om 23:07

Drie kwartier

Wij hebben eens een feestje op 3 kwartier rijden gedaan voor onze zoon. Hij wilde maar 2 vriendjes uitnodigen, toen hebben wij zijn 2 jongere broertjes bij Opa&Oma gebracht en zijn er heel leuk op uit geweest met z'n vijven (man ook mee).
Op de heenweg halverwege picknicken (lunch), op de terugweg langs de Mac.
Ik heb nog nooit zo'n relaxed feestje gehad (en zal het ook nooit meer krijgen vrees ik - dat ook nog eens de hele middag duurde.
Maar ik vond 3 kwartier al wel een eind eigenlijk.
Succes met de plannen! Jesse

Hanne.

Hanne.

10-03-2009 om 09:22

Teylers museum

In Haarlem heb je het Teylers museum. Op woensdag middag heb je daar ook eea wat geschikt is voor partijtjes.

Saartje

Saartje

10-03-2009 om 09:38

Haarlem ontdekplek, cruquius

Hoi Lillie

Zou ik nooit doen zover rijden. De ontdekplek in Haarlem is leuk maar alleen op open woendagsmiddag. Op zaterdag wel open Teyler in Haarlem, of Cruquius (oud stoomgemaal), vlak bij Haarlem Nemo is superleuk maar wel prijzig. Scheepsvaartmuseum is ook leuk maar geen proefjes.

succes

sandra

Lillie

Lillie

10-03-2009 om 20:22

Wouw

Wat een tips. Daar ben ik blij mee. Thuis een feestje zie ik niet zo zitten. Al vaker gedaan en nu heb ik er even geen zin in. De ideeen bewaar ik wel. Want echt leuk hoor.

Nemo ga ik eens goed bekijken. Dat lijkt wel wat. En we zijn ook nog eens lid van de anwb ha ha.
Spelerij lijkt me trouwens nog steeds heel leuk. Dat gaan we vast nog eens in gezinsverband doen hoor. Er is genoeg te ontdekken.

Lillie

Lol

ik zie net dat ik 6 jaar om de hoek heb gewoond waar die Haarlemse ontdekplek gegeven wordt. Haha, echt letterlijk op een meter of 50 afstand en nooit geweten dat je daar die dingen kan doen. Ja dochter ging in dat gebouw wel eens naar de knutselclub na school maar verder....

haha en dan woon ik er nu een jaar niet meer en kom er nu pas achter !

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.