Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Lisa

Lisa

26-10-2009 om 19:08

V tech pocket of kidizoom graag tips

Ik wil een v tech pocket voor mijn zoon kopen, (of een kidizoom)hij is 4 jaar en een echte jongen,iemand tips voor spelletjes die bij jullie thuis een suc6 zijn?
Dan is dus de andere optie,de kidizoom weer iets anders lijkt het maar ook daarop kan je spelletjes doen, mij is het niet geheel duidelijk of je die spelletjes ook kan uitbreiden of niet. en is dat erg leuk voor een kind of valt dat tegen?
Ik hoor graag jullie tips.
thnks lisa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

26-10-2009 om 19:23

Praktischer

In plaats van een V Tech is een Nintendo DS wellicht een betere investering. Kunnen ze met 4 jaar al goed mee overweg en is te gebruiken tot heel oud Zijn best veel spelletjes die ze op die leeftijd goed kunnen doen.

Ilva

Ilva

27-10-2009 om 09:46

V-smile

Hoewel wij nu ook een DS aan onze kinderen gaan geven (9, 7, en 5 jaar) hebben we ook al ruim 3 jaar een V-smile in huis. En die van 9 vind het zelfs nog wel leuk. Wij hebben 'm gegeven aan die van 7 toen hij 4 werd. Onze zoon van (bijna) 5 speelt graag het spelletje met Dora en alfabet pretpark. De oudere jongens vinden Batman heel leuk. Je kunt dus best nog een hele tijd vooruit. Wij kopen nu een DS (ook voor de jongste) omdat de oudste twee 'm heel graag willen hebben (van de sint en ze hebben zelf de helft van het bedrag gespaard) en de jongste krijgt 'm voor z'n verjaardag (en iets minder van de sint maar dat weet hij nog niet).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.