Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
*bloempje

*bloempje

07-07-2009 om 09:35

Vadertje en moedertje spelen

Hoi,

Mijn dochter van 6 ging gisteren bij een vriendje spelen. Na afloop kwam de moeder van dat jongetje naar me toe, dat ze ze op de kamer had betrapt op kusjes geven. Volgens mijn dochter waren ze vadertje en moedertje aan het spelen en wij geven elkaar ook kusjes op de mond, dus dat deden zij ook.
Die moeder was eigenlijk helemaal in shock, maar dit hoort toch een beetje bij de leeftijd? Ik heb haar uitgelegd dat ze bij het spelen van vadertje en moedertje geen kusjes op de mond moet geven, maar beter op de wang. Ik heb er verder helemaal geen issue van gemaakt. Wat vinden jullie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jesse_1

Jesse_1

07-07-2009 om 09:57

Is dit erg?

Ik begrijp sowieso niet wat er erg is aan het elkaar een kus op de mond geven.
Jesse

MaximeM

MaximeM

07-07-2009 om 10:30

Nee joh

Hoi,

Hier speelde mijn zoontje dat ook regelmatig hoor, met een school vriendje ( 2 jongens dus) en dan speelden ze vader en moedertje (alleen dan met 2 vaders) of ze speelden vader en baby. Ik zou er geen probleem van maken, zeker niet als het om kinderen van dezelfde leeftijd gaat en ze het allebei leuk vinden.

Maxime

an200

an200

10-07-2009 om 20:06

Re bloempje en anders

Heel vreemde reactie van die moeder.... Tjonge jonge dat is echt zo'n moeder waar ze vroeger in badkleding in bad moesten!

Als beiden nu bloot zouden zijn geweest (en al was dat zo wat dan nog??). Kinderen gaan op in hun spel en zijn nieuwsgierig, zo lang ze even oud zijn en elkaars grenzen respecteren zie ik geen problemen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.