Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Veel afzeggingen, feestje zoon uitstellen

Mijn oudste is vandaag 6 geworden! Zaterdag heeft hij zijn kinderfeestje, Helaas, helaas, van de 6 kinderen die hij heeft uigenodigd hebben er al 4 afgzegd ! komt zeker, en van de ander heb ik nog niks gehoord, dus het kunnen 5 afzeggingen zijn). Heel, heel vervelend! Komt door nog een feestje, kinderen die net dat weekend bij hun vader zijn enz.
Nou kan ik wel op de valreep wat andere kinderen uitnodigen, maar ja dat zijn dan niet echt de kinderen met wie hij veel optrekt.
Feestje maar een week uitstellen? Of is dat lullig voor die 2 die misschien wel kunnen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

02-06-2009 om 11:17

Van harte

Ik zou het zeker uitstellen, maar wel even die nieuwe datum checken als je straks op het schoolplein bent! Trouwens, het wordt zaterdag toch niet echt prachtig weer, misschien niet eens zo slecht om het dan toch later te doen?

Jesse_1

Jesse_1

02-06-2009 om 11:32

Uitstellen

Gefeliciteerd!
Met zoveel afzeggingen zou ik het feestje verzetten en eerst even met andere ouders overleggen voor alternatieve datum (iig van zijn beste vriendjes).
Overigens: kinderen die dat weekend bij hun vader zijn kunnen toch in principe best komen, of woont hun vader ver weg?
Jesse

Zeker uitstellen

Hier heb ik net de boel voorbereid voor jongste die 4 wordt. We gaan met 3 kinderen en elk een begeleidende moeder/vader (stelletje zwaargeemancipeerde gezinnen dus het wordt wschl gemengd) even een taartje eten. That's it. Toch al ruim een week van tevoren bij de gescheiden ouders en de ft werkende ouder en de zzp-er die het soms heel druk heeft of juist zeeen van tijd geinformeerd. Er bleef maar 1 middag over! Ze vonden het ook niet raar dat ik het van te voren vroeg.

Tsja, we leven misschien in een te drukke tijd maar in dit geval pas ik me toch maar aan.. anders zitten we daar met de smartiestaart en de kouwe koffie...

Sharon*

Sharon*

02-06-2009 om 12:35 Topicstarter

Uitgesteld

Ik heb het een week uitgesteld. Net even op het schoolplein aan wat moeders gevraagd van vriendjes en er kunnen er nu zeker 4. Dat schiet al op!
Ik weet alleen niet of die ene die misschien wel kan as zaterdag de week erop kan. Het zou vervelend zijn voor dat jochie als hij dan niet kan, maar het belang van mijn kind gaat dna voor
En Jesse_1, 1 jongen is vrijdag jarig en die viert zijn verjaardag as zaterdag bij zijn vader, vandaar dat het niet kan. Ik kan me voorstellen dat dat niet omgegooid kan worden. Anders zou ik ook zeggen, wat maakt het uit

Gefeliciteerd!

onmze oudste is ook vandaag jarig! Die wordt 12.
We hebben er mooi weer op

Ik zou het feestje ook uitgesteld hebben, hier moetne we altijd al overleggen omdat zoon en dochter allebei jarig zijn én zoons vriendjes ook. Dus we zitten wel eens een poosje redelijk vol
Maar dat ene jongetje wat wel kon, dat zou je zaterdag gewoon extra kunnen laten komen en dan ze samen lekker aan laten rommelen.
SucceS1

Sharon*

Sharon*

02-06-2009 om 12:52 Topicstarter

Lilian

Jij ook gefeliciteerd!
Ja dat is een idee. Ik kan dat jongetje wat wel kan en misschien de week er op niet gewoon zaterdag laten komen. We hebben dan sowieso aansluitend op het kinderfeestje een feestje voor familie en vrienden omdat mijn man en ik binnenkort ook jarig zijn. kan zijn moeder gezellig een wijntje komen drinken.

Terpi

Terpi

02-06-2009 om 15:38

Haha

Even min of meer offtopic... Gefeliciteerd Lilian en Sharon, ook hier een jarige maar ditmaal een 11jarige
Groet Terpi

Sharon*

Sharon*

03-06-2009 om 09:36 Topicstarter

Leuk terpi

Jij ook gefeliciteerd!

Terpi als nog!

gefeliciteerd.
Hier is het ook echt spitsuur met verjaardagen haha!
Op zoon zijn verjaardag is het nog erger; dan kennen we er 5 die ook jarig zijn.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.