Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Miep

Miep

13-07-2009 om 14:56

Verkleefd voorhuidje

Wat doen jullie? Zoon zijn voorhuid zit echt helemaal dicht. Schoolarts vond het reden om hem een half jaar later terug te laten komen. Huisarts dacht dat het vanzelf wel goed zou komen (en als je naar de schoolarts moet, bel even van te voren, dan kan je wel een zalfje krijgen).

Hoe druk moet ik me erover maken?

Deze week voor het eerst een jongentje dat pijn bij het plassen heeft en "buikpijn" (maar waar je buikpijn precies zit bij jongens van 6, dat is nogal lastig

NB ik heb de huisarts al gebeld en plas ingeleverd, maar wil graag een mening over hoe noodzakelijk een ingreep is (de ene arts vs de ander, zie verhaal boven)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kan wel hoor

bij een kind van 6, als er klachten zijn is het wat anders,bv als de plasser echt een ballonnetje wordt als je zoon start met plassen of als hij pijn heeft maar het is niet abnormaal dat de huid nog vastzit. Dat komt wel vaker voor.
Zoon hier had zijn voorhuid ook nog vast zitten en onze arts deed er ook niks aan, hij zei; laat hem maar in de douche steeds zelf proberen of het velletje naar achteren wil. t Heeft wel een jaar of 1,5 geduurd hoor maar toen was ie ook los, dus ik ben blij dat ik er niks aan heb laten doen. Zalf hebben we ook even geprobeerd maar of dat extra hielp? ik weet t niet.
Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.