Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Vriendenboekje, welke is leuk?

Hallihallo,

Vandaag kreeg mijn zoontje een enorm leuk vriendenboekje mee "Kap'tein Sharky" Mijn schoolvriendjes. Het heeft een gevulde zachte kaft en per vriendje vier pagina's om in te vullen. Kaal zien ze er al prachtig uit. Twee van de vier pagina's zijn dan om een foto op te plakken en om je piratenavonturen te tekenen of te plakken en zo. Ik ben al langer op zoek naar een leuke vriendenboekje en deze komt al flink in de richting.

Weten jullie nog zoiets voor een stoere jongen ? want echt dezelfde kopen vind ik ook weer zo wat.

Alvast bedankt !

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dino vriendenboek

Tja, een beetje leuk vriendenboekje vinden is best nog wel een toer! Ik begrijp dat je niet dezelfde wilt kopen als die van je zoons schoolvriendje. Ik vind zelf het Dino vriendenboek wel een leuke vanwege de stoere dino-tekeningen. Maar ook die heeft de standaard twee pagina's om te vullen.

Verder vond ik het Mega Mindy-vriendenboekje leuk omdat er echt een hele pagina was ingeruimd voor een persoonlijke tekening/foto of iets anders. Ook kwam er de vraag in voor "Op wie ben je stiekem verliefd?". Mijn zoon van vier noemde zowaar een de naam van een meisje uit zijn klas (ik was helemaal verrast). Maar goed, Mega Mindy is niet echt voor jongens natuurlijk.

Succes verder met zoeken!

Chris

Renata

Renata

05-03-2009 om 10:41

Waar te koop

Hoi,

Waar is dat leuke vriendenboekje met Dino's en Piraten dan te koop?

Groetjes
Renata

Te koop

bij de boek- of tijdschriftenhandel. In ieder geval het Dino vriendenboek is algemeen verkrijgbaar. Kapitein Sharky heb ik nog nooit ergens zien liggen, maar is wel op internet verkrijgbaar, net als het Dino vriendenboek trouwens. Google er maar eens op.

Chris

Liesje74

Liesje74

06-03-2009 om 07:46 Topicstarter

Renata

OP de website van ikkemikke kan je de verkooppunten betreffende het piraten vriendenboekje opvragen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.