Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Madelief1

Madelief1

22-04-2010 om 13:12

Waveboard

Ik had verwacht al wat in het archief te vinden, maar de zoekterm 'waveboard' leverde niks op. Daarom een nieuwe discussie.
Mijn kinderen willen een waveboard kopen. Geen echte (die is te duur), maar ook niet een hele neppe, want je moet er wel goed mee kunnen rijden .
Het budget is 70 euro. Heb al wat rond zitten klikken, maar ik word er niet veel wijzer van, behalvedat ik er een moet hebben met een stang in het midden. Heeft iemand tip[s/ervaringen? Of het adres van een betrouwbare webwinkel?

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

op amazon.com/uk koop je dankzij het lage pond een echte waveboard (van streetsurfing) voor onder de 70 euro. De LX of XL of zo. Tenminste....een half jaar terug waren wij voor ergens in de 60 euro klaar.

Ingrid

Aanvulling...

...en dat was inclusief verzendkosten.

Nasha 1st

Nasha 1st

22-04-2010 om 23:14

Onlangs

waren ze bij Bas van der Heijden in de aanbieding. Weet niet waar je woont maar in Dordt zit een zaak waar je voor 30 euro een wat kleiner formaat hebt. Zo'n draaiend deel in het midden is beter. Als dat er niet zit heet het overigens een ripstick.

Madelief1

Madelief1

23-04-2010 om 08:54

Bedankt!

Dankjewel voor jullie tips! Ik heb er inmiddels 2 gekocht op amazon.com. Het rare was dat een paar modellen niet naar Nederlands verstuurd mochten worden. Maar exact hetzelfde bord was in Nederland 20 euro duurder, dus da's mooi meegenomen. Groetjes!

Mooi zo madelief....

blij dat je er wat aan had!

Ingrid

Maar hoe rij je nou op zo'n ding?

Wij hebben al een tijdje een waveboard thuis, maar zoon (7) kan er absoluut niet mee overweg. Zelf heb ik het ook geprobeert, maar ook ik blijf niet rechtop staan.
Hoe doen al die kinderen dat toch? Die rijden er schijnbaar moeiteloos op weg.
Zoon heeft op mijn aanraden een aantal dagen geoefend, maar het lukt echt niet. Hij heeft andere kinderen gevraagd om te helpen, maar dat willen zij niet.
Iemand de gouden tip?

Nasha 1st

Nasha 1st

03-05-2010 om 20:44

Wiebelen...

wij hebben zoons geleerd om hun sterke been achter te doen en dan maar heen en weer wiebelen met die voet....Oudste kan het al best goed en jongste zoon gaat ook vooruit....

bumba

bumba

05-05-2010 om 09:52

Internet tip

Ook ik heb lopen speuren.
Las dat de "neppers"de wielen splijten.
Een vriendje van mijn zoon heeft een "nepperd" en kan niet op de stoep waven.
Nu heb ik voor mijn zoon via bartsmit internetsite er een besteld voor 59.95 een "echte". Ik heb net even gekeken hij is nu niet te bestellen. Je kan hem "reserveren" je krijgt dan een mail of sms.
Tip houd de site zelf ook in de gaten.
Ik had nog geen sms gehad en kon hem toch bestellen toen ik toch maar even op de site keek.
Succes

Marjoleine64

Marjoleine64

05-05-2010 om 14:39

Mijn zoon van 10

heeft er vorige week 1 gekocht voor 40 euro op de braderie. Zag er stevig uit, en vriendjes hadden er net zoeen en konden er prima mee overweg. Er zat een DVDtje bij met wat mooie beelden van (grotere) jeugd op een (mooi glad getegeld) plein die lieten zien hoe het moest. Hij heeft een paar uur geoefend, eerst steunend tegen de muur en later op de oprit. Hij kan het nu al heel behoorlijk! En als de wieltjes het begeven kunnen er toch nieuwe op?
Marjoleine

Mariska

Mariska

08-05-2010 om 11:34

Waveboard

Bij Kixx in Alkmaar een waveboard met tas gekocht voor nog geen 40 euro. http://www.kixx-online.nl/winkel/ Zat ook dvd bij. Als de wieltjes stuk gaan kun je nieuwe halen.

cecile_s

cecile_s

08-05-2010 om 17:54

Top1toys

Onze kinderen hebben er afgelopen week een gekocht bij Top1Toys. 50 euro, rijdt helemaal soepel. Mijn dochter heeft hem in de winkel even geprobeerd, maar kon het dus al.

Ze vonden de Lipstick van Bart Smit erg goed (kenden ze van de BSO) en wilden die eigenlijk kopen, maar die was niet meer te krijgen hier.

wie o wie??

wie o wie??

09-05-2010 om 22:17

Zo doe je dat

Twee stoelen in de kamer, of op straat en dan de afstand steeds een beetje groter maken. Zo heeft mijn dochter en ook haar vriendinnetjes het geleerd. en vooral niet vergeten te 'slangen'.

*bloempje

*bloempje

11-05-2010 om 14:27

Slangen?

Wat is dat??
Mijn dochter vindt het ook best moeilijk. Maar hier staan toch leuke tippies bij, vooral van die fiets...das echt een goeie...ga ut gelijk proberen.

wie o wie??

wie o wie??

12-05-2010 om 01:22

Slangen=

als een slang bewegen, slingeren, 'waven'.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

A.

A.

16-05-2010 om 17:42

Vasthouden

Mijn zoon heeft het met 7 jaar zichzelf aangeleerd door zich aan een hekje vast te houden. Het werkt het beste op vrij gladde vloeren. Misschien kan je op 'you tube' kijken en 'ripstick' opzoeken, dan zie je veel filmpjes over hoe het moet. Ik weet even niet meer of het ribstick of ripstick heet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.