Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Champagne

Champagne

12-01-2010 om 15:49

Wedstrijdjudo

Mijn zoon (11) zit op wedstrijdjudo en doet via zijn club mee aan een aantal toernooien per jaar. Hij wil graag aan toernooien in andere regio's meedoen. Ik ben al aan het googelen op allerlei sites van andere judoverenigingen. Is er ergens een centraal overzicht van alle open toernooien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

12-01-2010 om 16:05

Champagne

Vorige week had je een vraag over gewicht verliezen vlak voor een wedstrijd. Is die wedstrijd al geweest en hoe is het afgelopen? Mocht hij meedoen in de opgegeven gewichtsklasse?

Champagne

Champagne

12-01-2010 om 16:23

Zaterdag

Het is aanstaande zaterdag. Hij doet mee in de categorie tot -46 en was vanmorgen 45.5. Volgens mij gaat het lukken.

Champagne

Champagne

12-01-2010 om 19:32

Nee

De club wordt uitgenodigd voor een aantal toernooien en geeft dit door aan zijn leden. Als je aan meer toernooien wil deelnemen kun je individueel inschrijven.
De informatie is wel te vinden via de Judobond Nederland en via websites van diverse verenigingen maar is er volgens mij niet centraal gebundeld.

Champagne

Champagne

13-01-2010 om 08:34

Info gevonden

Ik heb gevonden wat ik zocht.
Misschien voor anderen ook interessant:

http://www.ijems.nl/EventCalendar/CalendarRequest.aspx

Coachen

Wie coacht je zoon dan als je gewoon vrij bent in het inschrijven, zonder dat er anderen van het team mee gaan?
Meestal is het samen naar toernooien gaan veel leuker. Want je brengt toch vaker behoorlijk wat tijd wachtend door.
Alvast succes met de komende wedstrijd.

Champagne

Champagne

16-01-2010 om 18:35

Mijn man

Heb nog niet individueel ingeschreven maar als we het gaan doen coacht mijn man. Hij heeft ook een judoverleden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.