Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Danielle

Danielle

25-06-2009 om 23:05

Wel zindelijk maar soms opzettelijk plas laten lopen

Onze zoon is 7 en al jaren gewoon zindelijk, zowel overdag als 's nachts. Alleen in groep 1 af en toe een ongelukje gehad, maar later nooit meer. Tot een half jaar geleden, ik merkte dat hij regelmatig gewoon zijn plas laat lopen overdag. Ik heb niet het idee dat het ongelukjes zijn, hij doet het volgens mij heel bewust.
Wat kan hier achter zitten? Herkent iemand dit gedrag en heeft iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gallifrey

Gallifrey

25-06-2009 om 23:40

Blaasontsteking?

Zou het geen blaasontsteking kunnen zijn? Het zou sneu zijn als je boos wordt terwijl hij er niets aan kan doen. Misschien even laten testen?

Danielle

Danielle

26-06-2009 om 09:46

Niet aan gedacht!

Wel waarschuw ik hem er voor dat hij hierdoor blaasontsteking kan oplopen, maar misschien heeft hij het al ja! Zal maar eens naar de dokter met hem gaan. Bedankt voor de tip!

Polly Shearman

Polly Shearman

26-06-2009 om 12:18

Jaren geleden

had ik hier ook een draadje lopen, van een iets jonger kindje ( dochter van vriendin) zij deed het op momenten dat ze bv even op de gang moest afkoelen. Of als ze haar zin niet kreeg. ik weet niet meer waar je het terug kan vinden, maar expres plassen, daar ging het over.

groet, polly

Polly Shearman

Polly Shearman

26-06-2009 om 12:24

Gevonden

zoek op kaatjuh in rubriek peuter tijd en het staat boven aan, mijn vriendin was toen hier en gebruikte mijn nick.

los hiervan is er erg veel terug te vinden in het archief over broekplassen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.