Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
rozenstruikje

rozenstruikje

05-05-2009 om 16:42

Welk (bord)spel spelen jullie?

Wij hebben sinds kort kwartet en dat vindt dochter van 5 erg leuk! We hebben ook memory en dat is eindelijk leuk om te spelen met haar. Ik merk dat ik het ook leuk vindt om spelletjes te spelen met haar en zou graag nog een paar andere spelletjes erbij willen, voor de afwisseling en voor cadeautjes.
Wat zijn nu leuke spelletjes? Is huisje boompje beestje iets? Of de kinderen van Katan?

Groet van Rozenstruikje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

05-05-2009 om 17:19

Vallende aapjes

Hoi,

Vallende aapjes is hier hot, maar Monopoly Junior is misschien een leuk verjaardagscadeau, bedenk ik me ineens.

Liora

M oeke

M oeke

05-05-2009 om 17:54

Boomgaard

jakkie bak kippenkak
uno
halligalli
hazelnootridders
vier op een rij
domino

Hier

Mijn dochter van 4,5 is gek op (inderdaad) Monopoly Junior, Het betoverde doolhof, Ganzenborden en de RaRa Tuin.

mama 78

mama 78

05-05-2009 om 20:54

En hier

De Kinderen van Catan, mens erger je niet (zo'n houten versie met leuke poppetjes), Halli Galli, slangen en ladders....

Sjillie

Sjillie

05-05-2009 om 21:25

Hier zijn

stratego en zeeslag een hit.

Stratego wordt nog wel eens op gevoel gespeeld als beide kids samen spelen, maar samen hebben ze dan de grootste lol.

Gr Sjillie

Nivea

Nivea

05-05-2009 om 21:56

Hier...

Stratego Junior, Monopoly Junior, Uno, Pluk van de Pettefletspel (soort ganzenbord).

En hier

betoverde doolhof, rollit junior, allerhande gewone kaartspelletjes, waar ben ik, en als absolute favorieten: qwirkle (heel leuk) en schaken.

Hier nog een spelletjes liefhebber

hoi rozenstruikje,
mens erger je niet van winnie the pooh
ganzenborden
bingo van sesamstraat
kwartet van nijntje
wie ben ik van disney
waar ben ik
en wat nog leuker is als je pionnen hebt en een dobbelsteen om zelf een soort ganzenbord te maken, met vakjes erin waar je bv een liedje mag zingen of een snoepje mag pakken, of een dansje mag doen, wij hebben dit zelf gemaakt op een groot stuk karton en ingekleurd dit spel vinden ze daarom extr leuk,
groetjes

Risk!

Risk vind mijn zoon geweldig maar is er eigenlijk nog te jong voor. Verder is het Pluk van de Pettefletspel een groot succes, net als mens-erger-je-niet en gewoon ganzenborden.
Bij opa en oma heeft hij Mastermind ontdekt, ook uren plezier.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.