Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
calien

calien

21-11-2009 om 11:31

Welk cadeau 11 jarig meisje

Dacht ik net alles wel in huis te hebben voor 5 dec. komt oma ineens vragen naar een cadeau voor onze dochter voor onder de kerstboom. Oma heeft 8 kleinkinderen en ze wil ze allemaal iets geven. Ze heeft al het een en ander in huis, maar wist niks voor onze dochter. Een wij weten het ook niet. Wie heeft een idee. Het mag rond de 25 euro kosten, moet een beetje verantwoord zijn en ook niet bestaan uit allerlei kleine cadeautjes van samen 25 euro. Ik vind het zo moeilijk. Dochter weet het zelf ook niet. Of het is te goedkoop of te duur. Het is een luxeprobleem ik weet het, maar wie denkt mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pippin

Pippin

21-11-2009 om 12:42

Euh

Een wekkerradio, een doos met experimenten, een kweekkasje, een schilderpakket met een echt doek, hele mooie, zachte kleurpotloden met een schetsboek, een kinderkookboek met toebehoren, een nagelverzorgingsset met vijltjes en dergelijke en nagellak (als 1 pakket verpakt), een tijdschriftabonnement, een dagje uit met oma, een filmbon om met oma naar de bios te gaan, bongo's, een mp3 speler, een dekbedovertrek?

Euh...

CD, DVD, favoriet boek, tijdschriftabonnement?

Mijn beste kado toen ik elf was

En ik weet het nu nog was een grimas schmink doos.

Hier staat er bijvoorbeeld eentje.

http://www.bokstijn.nl/palette-waterschmink-12-kleuren-grimas.html

Het andere kado was een hele goedkope fotocamera maar met 25 euro haal je dat niet.

Mariel

rosa

rosa

23-11-2009 om 09:02

Schmink

Hier ook grote schmink-fans, hoewel misschien wat jonger begonnen dan 11 jaar. En dan met het Grimas schminkboek erbij, leuk om naar te kijken ook al zijn veel ideeën te moeilijk (staan ook bruikbare dingen in hoor).

rosa

hobbynolly

hobbynolly

28-11-2009 om 15:18

Dochter vragen

misschien een idee om je dochter een verlanglijstje te maken omdat oma ook nog wat wil geven.
En tja, als ze het zelf ook niet weet.....dan heeft ze echt genoeg spulletjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.