Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
ayla

ayla

16-08-2011 om 11:40

Welke film

Vrijdag komen 2 nichtjes logeren , de oudste is ruim 14, de jongste is bijna 12. Mijn jongste leg ik in bed, onze oudste (7) blijft gewoon op. We wilden de dames hun uurtjes samen gunnen en met zijn tweeën naar de film gaan. Nu zoek ik echter voor de drie meiden een leuke film voor thuis. Ik was aan het denken aan een komedie die voor zowel een puber als een 7 jarige geschikt is. Wie heeft een leuk idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

16-08-2011 om 13:33

Freaky friday of dubbel en dwars?

Freaky friday misschien? Alhoewel, deze is ondertiteld, dat is misschien voor de jongste niet leuk.
Anders Parent Trap, deze is ook in het nederlands te bekijken, dan heet ie Dubbel en Dwars en zijn de stemmen nederlands nagesynchroniseerd. Check het wel even bij de oudste, mijn dochter had op die leeftijd die films allang gezien, alhoewel ze sommige best nog wel een tweede keer wilde bekijken.

ayla

ayla

16-08-2011 om 13:40

Ondertiteling geen probleem

dat volgt de jongste wel. Zou ghostbusters leuk zijn? ik dacht dat ik bij wat oudere films misschien meer kans heb dat de pubers ze nog niet gezien hebben

ayla

ayla

16-08-2011 om 13:42

cinderella story?? zou dat iets zijn?

Hibiscus

Hibiscus

16-08-2011 om 14:51

Home alone

momenteel wordt er hier gesmuld van de home alone films. De oppas van 16 keek pas mee met de eerste en vond hem erg leuk. Ze zetten toevallig net de 4e aan, hebben de afgelopen week nummers 1 t/m 3 gekeken.

Ik wist niet eens dat er 4 gemaakt waren trouwens, kende alleen de eerste twee.

Hibiscus

My stepmother is an alien

of Don't tell mom the babysitter is dead.
of waterschapheuvel (met de zielige konijntjes)
en volgens mijn tieners de beste jeugdfilm uit de jaren tachtig: Ferris Buellers day off.

Naar mijn ervaring vinden pubers die jaren tachtig films echt leuk!

Groeten, Wiske

Merel

Merel

16-08-2011 om 17:12

Eng

Ghostbusters heeft best enge stukjes hoor, ik kan me herinneren dat mijn kinderen die film behoorlijk griezelig vonden.
Misschien kan je de meiden zelf om suggesties vragen, of moet het een verrassing blijven?

Vond ik wel merel

Ik heb Ghostbusters gezien toen ik een jaar of 10 was en ik vond hem vreselijk eng, nou was ik een watje hoor, maar ik heb er echt lange tijd niet van kunnen slapen, aan de andere kant heeft mijn 2 jaar jongere broertje toen ook meegekeken en die had er geen enkel probleem mee.

Henriette123

Henriette123

17-08-2011 om 10:00

Zelf lenen?

Zouden de dames het niet gezellig vinden om s`middags met elkaar bij de video- of bibliotheek een film te gaan huren/lenen? Een 14 jarige weet best dat bepaalde films niet geschikt zijn voor een 7 jarige.

billie

billie

17-08-2011 om 23:39

Dat is juist

altijd de fun hier, het zelf uitzoeken van films. En soms is dat lastig, als ze bijv met z'n vieren zijn en iets uit moeten zoeken. Het verbaast mij altijd hoe goed ze daar uiteindelijk toch uitkomen. En hoeveel ze daar dan weer van leren. Het valt me op dat je ontzettend veel van je dochter over wilt nemen, snap best dat dat leuk kan zijn, maar vraag me af of dat ook altijd leuk is voor je dochter. En het lijkt me dat pubers al helemaal geen hulp meer nodig hebben.

ayla

ayla

18-08-2011 om 08:17

Gaat niet lukken

Zelf uitzoeken gaat niet lukken, ik werk morgen de hele dag en jongste nichtje moet trainen, ze kunnen dus pas ‘s avonds komen. Ik heb niets meer gehoord, eerst maar eens kijken of het wel doorgaat en anders op de weg naar huis bij de bieb langsrijden. Bedankt voor de tips in ieder geval

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.