Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Yaron

Yaron

08-12-2008 om 10:23

Welke film na cars?

Ik wil voor de kerstdagen een dvd met een mooie film voor mijn twee jongens van 4 en 6 jaar kopen. Ze kijken nu vaak Cars, daar zijn ze dol op. Het moet een film voor het hele jaar zijn, dus geen kerstfilm. Zou Wall-E iets voor hen zijn? Ze houden niet van fictie, zoals Star-wars- en robotachtige dingen. Wie heeft er tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mijk

mijk

08-12-2008 om 11:24

Heb je

FInding Nemo al.. Dat is bij ons echt de andere topper. Wall e is wel echt robotachtig natuurlijk..

Thomas de Trein, Dora of Diego (vindt mijn zoon geweldig!, Madagascar, Shrek....
die scoren hier allemaal goed!

Ik heb

dit jaar voor onder de boom "Wall-E" gekocht. Ik hoop dat mijn jongens van 5 en 7 dat wat vinden...want ook hier is al 2 jaar nog steeds Cars helemaal favoriet!
(trouwens vind ik zelf ook heel leuk!)
En ja, Nemo hebben we ook, is ook helemaal leuk!!
gr Nora

Yaron

Yaron

08-12-2008 om 15:33

Finding nemo

Finding Nemo lijkt me inderdaad wel leuk, Thomas, Dora en Diego hebben we wel, maar zijn volgens de oudste te kinderachtig. Wall E daar twijfel ik toch nog over, nog meer tips zijn welkom.

Tink

Tink

08-12-2008 om 17:33

5 en 7

Hier 2 jongens van 5 en 7 die ook gek zijn op Cars. Maar ze vinden The Incredibles ook geweldig, die kijken ze grijs. En verder Pluk, Madagascar, Wall-E, Ratatouille, Dora...

angel3

angel3

08-12-2008 om 19:57

Sprookjes

Zoon is gek van Assepoester de disney variant met alle liedjes. Ook Tarzan en Peter Pan vindt hij leuk evenals Sinbad.....

Vergeet ik helemaal te noemen...

Monsters & Co!
Die is net zo grijs gedraaid en nog!
Geweldige film!!!

Emmawee

Emmawee

09-12-2008 om 23:42

Hier toy story

Erg leuk en niet zo heftig. Ik vind Finding Nemo echt heftig hoor... pfieuw.
Groeten, Maw.

Jesse_1

Jesse_1

11-12-2008 om 20:14

Om te gillen zo leuk...

is 'Sproet' (en daar is ook nog een vervolg op - het is trouwens geen tekenfilm).
Cars vonden ze hier weinig aan trouwens, te ingewikkeld verhaal.
Jesse

Yaron

Yaron

23-12-2008 om 14:23

Wall-e geen succes

Ik heb de dvd van Wall-E gekocht, maar ze vonden er niets aan. De oudste van 6 heeft hem bijna uitgekeken, maar de tweede van 4 heeft af en toe een stukje gekeken en wil hem nooit weer zien. Ik vond er zelf ook niet veel aan, te futuristisch. Ik ga denk ik maar op zoek naar Toy story en Finding Nemo, ik denk dat ze die toch veel leuker zullen vinden.

Oh jee!

Ik leg hem vanavond onder der kerstboom, ik bang dat mijn jongens (5 en 7) het ook niet geweldig gaan vinden ....
hopelijk mijn man wel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.