Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Yaron

Yaron

11-03-2011 om 14:16

Welke muziek voor 9-jarige

Naar welke muziek luisteren 9 jarigen? Mijn zoon luistert naar Slam FM, maar kan geen nummers en artiesten vertellen die hij leuk vindt. Ik wil graag wat liedjes op zijn MP4 speler zetten, maar ik weet nu dus niet waar ik op moet zoeken. Heeft iemand tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

11-03-2011 om 16:22

Site slam

op de site van slam.fm kun je de nieuwste hitlijst vinden, met dus 40 mogelijk geschikte nummers.

http://www.slamfm.nl/page/radioprogramma/7

zomaar even wat nummers die vast wel zullen aanslaan; chris brown met yeah(3x), lady gaga met born this way, rihanna (even geen titel maar de meeste liedjes klinken goed), katy perry met firework (wel wat ouder maar blijft goed), ook hippe artiesten zijn bijvoorbeeld taio cruz, david guetta, bruno mars..

Guinevere

Guinevere

11-03-2011 om 19:55

Smaak

Dat is toch vooral een kwestie van smaak. Als hij die zender leuk vind, kun je misschien een playlist vinden?
Hier luistert onze 8-jarige zoon naar "oude" muziek. Bruce Hornsby, the Beatles, Stevie Wonder, REM, maar ook Michael Jackson en ook wel Ralf.

Hitparade

De top 10 van itunes vind mijn 9jarige dochter leuk.
Maar ook veel uit de hitparade, top 40 ed.

Mijn zoon

Mijn zoon van 9 heeft een wat afwijkende smaak, toen ik hem vroeg wat 9 jarige jongens leuke muziek vinden riep hij meteen: "Metal!"
Wat meer doorvragen naar wat populair was in zijn klas en niet alleen bij hem leverde niet veel op:

Mohombi - Bumpy ride
Bruno Mars

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.