Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Zoon (6) wil niet slapen op vakantie


krulliebollie schreef op 09-08-2023 om 20:21:

[..]

Ik zou het gewoon uitproberen..

Ja, natuurlijk, maar de vraag was waarom ze dat niet elke avond doet en ik dacht, misschien werkte het alleen de eerste keer.

Mummum

Mummum

09-08-2023 om 21:50 Topicstarter

We hebben ons er nu bij neergelegd... Hij wil vooral samen spelen s avonds, maar wij proberen wel onze eigen avond te hebben. Hij slaapt wel uit, maar zusjelief van 2 houdt gewoon haar oude ritme aan en is tussen 6 en 6.30 uur wakker. Over 5 jaar lachen we erom, zeg maar  

Ik ben er al wat relaxter onder, man trekt dit beter dan ik dus offert zich op

Mummum schreef op 09-08-2023 om 21:50:

We hebben ons er nu bij neergelegd... Hij wil vooral samen spelen s avonds, maar wij proberen wel onze eigen avond te hebben. Hij slaapt wel uit, maar zusjelief van 2 houdt gewoon haar oude ritme aan en is tussen 6 en 6.30 uur wakker. Over 5 jaar lachen we erom, zeg maar

Ik ben er al wat relaxter onder, man trekt dit beter dan ik dus offert zich op

Dan ook maar onderling verdelen? Dus de ene ouder slaapt vroeg, de ander laat.

De tijd van om 19.30 alle kinderen in bed en de ouders met een wijntje houdt (helaas?) een keer op.

Peaches schreef op 09-08-2023 om 22:00:

[..]

Dan ook maar onderling verdelen? Dus de ene ouder slaapt vroeg, de ander laat.

De tijd van om 19.30 alle kinderen in bed en de ouders met een wijntje houdt (helaas?) een keer op.

Dit, ik kan me indenken dat je het jammer vindt maar zelf vind ik 21.30uur op vakantie voor een zesjarige helemaal niet gek. Als ik hier op de camping om me heen kijk de rest van de campinggasten ook niet.

Natuurlijk wel extra shit als je nog een jonger kind hebt die zo vroeg wakker is. Lukt het om dat nog iets te verleggen denk je? Of is dat onbegonnen werk?

Mummum

Mummum

09-08-2023 om 22:51 Topicstarter

Envelop schreef op 09-08-2023 om 22:16:

[..]

Dit, ik kan me indenken dat je het jammer vindt maar zelf vind ik 21.30uur op vakantie voor een zesjarige helemaal niet gek. Als ik hier op de camping om me heen kijk de rest van de campinggasten ook niet.

Natuurlijk wel extra shit als je nog een jonger kind hebt die zo vroeg wakker is. Lukt het om dat nog iets te verleggen denk je? Of is dat onbegonnen werk?

Ja dat gaan we proberen. We moeten even schakelen, we hebben geen kleine kinderen meer 

Mummum

Mummum

09-08-2023 om 22:52 Topicstarter

Peaches schreef op 09-08-2023 om 22:00:

[..]

Dan ook maar onderling verdelen? Dus de ene ouder slaapt vroeg, de ander laat.

De tijd van om 19.30 alle kinderen in bed en de ouders met een wijntje houdt (helaas?) een keer op.

Haha ja dat laatste begint ons nu ook te dagen 

Bijtje82

Bijtje82

09-08-2023 om 23:04

Peaches schreef op 09-08-2023 om 22:00:

[..]

Dan ook maar onderling verdelen? Dus de ene ouder slaapt vroeg, de ander laat.

De tijd van om 19.30 alle kinderen in bed en de ouders met een wijntje houdt (helaas?) een keer op.

Misschien de kinderen ook een wijntje 😁 

Wat doen jullie als de kinderen op bed moeten? Zitten jullie dan in de tent? Is daar ruimte voor? 

Mummum schreef op 09-08-2023 om 22:52:

[..]

Haha ja dat laatste begint ons nu ook te dagen

En daarna komt de tijd dat je ze vriendelijk doch dringend vraagt: doen jullie zachtjes als je gaat slapen, wij slapen al wel.... Als ze dan nog mee willen tenminste.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.