Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
liora

liora

11-04-2009 om 15:15

Zoon is zo lief

Hallo allemaal,

Klinkt misschien gek, maar mijn zoon is zo vreselijk lief de laatste tijd, dat ik me een beetje zorgen maak.
Vanmorgen lag ik uit te slapen en heeft hij al zijn speelgoed opgeruimd. Daarna gaf hij zichzelf een sticker.

Hij doet alles heel lief, niks is een probleem. Kleedt zich elke ochtend zelf aan, wil me met van alles helpen.

Ik ben momenteel zwanger van de tweede, en vraag me af of hij misschien bang is dat ik hem straks niet meer lief vindt, en daarom zo vreselijk braaf, lief en gehoorzaam is.

Iemand herkenning?

Verder komt hij wel gewoon blij over, lijkt over het algemeen erg goed in zijn vel te zitten en ook steeds meer zelfvertrouwen te krijgen. Er is dus verder niks geks aan de hand.

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Liora

Als je er met hem over gaat praten, kijk dan wel uit dat je hem niet iets "aanpraat" of op ideeën brengt. Geniet anders gewoon van de fase waarin hij zit, wie weet wil je over een paar maanden weer graag terug naar deze periode. Je schrijft dat hij wel gewoon blij en "normaal" overkomt. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Genier er maar van.

Positief

Ik zou er met hem op een positieve manier over praten. Iets van: Goh wat ben jij toch een ontzettend lieve zoon. Ik hoop maar dat de nieuwe baby net zo lief is als jij, dan heb ik twee lieve kindjes.

Verder natuurlijk heerlijk genieten van deze periode!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.