Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examens 2023

Doet je kind examen dit jaar of ben je op een andere manier betrokken. Klets mee! 


Hier was scheikunde tegengevallen.  Hij heeft denkt hij wel een voldoende.  Maar de toets was echt lastig.  

Crepe_au_fromage schreef op 23-05-2023 om 14:59:

Nederlands ging goed, appt ie net. Nu met vrienden wachten op de antwoorden

De teksten waren wel prima, één ging over boeken. Dat heeft enorm zijn interesse dus dat scheelt al.

Fijn!

Wis vond ze hier erg lastig. Ze heeft nagekeken en Wrs wel een 5,7 ofzo.  Maar ze had voor beter geleerd.
Hopen op minimaal 1 als n-term…

SuzyQFive

SuzyQFive

23-05-2023 om 21:00 Topicstarter

Kimdekim schreef op 23-05-2023 om 13:59:

de N term is de normering. Zonder normering weet je je punt nog niet. Hij kan ergens tussen de 0 en 2 liggen ( ik heb iig geen examen gevonden met een hogere N-term maar in principe zou het kunnen).

Ik had in 2007 een wiskundedgroep voor vmbo-basis met een n-term van 2.4 🤭 Maar dat is echt uitzonderlijk. 

SuzyQFive schreef op 23-05-2023 om 21:00:

[..]

Ik had in 2007 een wiskundedgroep voor vmbo-basis met een n-term van 2.4 🤭 Maar dat is echt uitzonderlijk.

Wiskunde B vwo 2e tijdvak had in 2021 een N-term van 2.1 waardoor onze oudste het net gered heeft om op de vavo in een tussenjaar 2 extra vakken te halen om haar gewenste studie te gaan doen. 

Dit jaar hopen we op een hoge N-term voor wiskunde A Havo dan heeft jongste nog een kans om het te halen.

Bakblik schreef op 23-05-2023 om 21:50:

[..]

Wiskunde B vwo 2e tijdvak had in 2021 een N-term van 2.1 waardoor onze oudste het net gered heeft om op de vavo in een tussenjaar 2 extra vakken te halen om haar gewenste studie te gaan doen.

Dit jaar hopen we op een hoge N-term voor wiskunde A Havo dan heeft jongste nog een kans om het te halen.

Welke n-term heeft ze nodig? Hier zou 1.0 genoeg zijn. Maar hoger zou fijner zijn.

SuzyQFive schreef op 23-05-2023 om 21:00:

[..]

Ik had in 2007 een wiskundedgroep voor vmbo-basis met een n-term van 2.4 🤭 Maar dat is echt uitzonderlijk.

Jeetje dan was examen of extreem moelijk of erg slecht gemaakt. 

Ik hoop ook op een hoge N term voor wiskunde B. Zoon heeft geen idee hoe het ging maar paar extra puntjes zijn altijd fijn 

Vandaag Latijn. Ik hoorde van mijn zoon dat hij met andere leerlingen had gesproken en dat niemand het gevoel had echt goed voorbereid te zijn.  Ach ja vandaag en morgen nog strijden een dan zit het er echt op

Hemf schreef op 24-05-2023 om 07:33:

[..]

Welke n-term heeft ze nodig? Hier zou 1.0 genoeg zijn. Maar hoger zou fijner zijn.

2.3 Dat Zal wel niet.  We gaan er van uit dat hij het niet gaat halen. 

Mijn dochter is klaar
Nu aftellen tot 14 juni, gelukkig krijgt kader op dezelfde datum de uitslag ipv een week later.

Widajo schreef op 24-05-2023 om 11:14:

Mijn dochter is klaar
Nu aftellen tot 14 juni, gelukkig krijgt kader op dezelfde datum de uitslag ipv een week later.

Wat lijkt me dat een fijn gevoel.  Kreeg kader de uitslag eerst altijd later dan?

De afgelopen jaren kregen de leerlingen die online examen deden de uitslag later.

SuzyQFive

SuzyQFive

24-05-2023 om 12:53 Topicstarter

Kimdekim schreef op 24-05-2023 om 08:56:

[..]

Jeetje dan was examen of extreem moelijk of erg slecht gemaakt.

Ik hoop ook op een hoge N term voor wiskunde B. Zoon heeft geen idee hoe het ging maar paar extra puntjes zijn altijd fijn

Vandaag Latijn. Ik hoorde van mijn zoon dat hij met andere leerlingen had gesproken en dat niemand het gevoel had echt goed voorbereid te zijn. Ach ja vandaag en morgen nog strijden een dan zit het er echt op

Sowieso een slecht in elkaar gezet examen was het. Sloeg nergens op. Daardoor was het ook moeilijk en slecht gemaakt. 

SuzyQFive

SuzyQFive

24-05-2023 om 12:55 Topicstarter

Mijn mentorklas is ook klaar! Ik heb ze een fijne vakantie gewenst en ik spreek ze over drie weken aan de telefoon wel weer 🤭. 
Vanmiddag is TL nog en dan is dat ook klaar. 
Vanmiddag al mijn resultaten naar cito gestuurd. Daar mogen we als docenten ook aangeven welke normering passend is voor het examen. 

Zoon is nu bezig met biologie en morgen nog scheikunde.... ik vind de laatste 2 echt spannend 

Kimdekim schreef op 24-05-2023 om 12:02:

[..]

Wat lijkt me dat een fijn gevoel. Kreeg kader de uitslag eerst altijd later dan?

Ja, (tot vorig jaar) een week later. Weet niet of het aan het niveau lag of omdat ze digitaal examen doen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.