Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Feestje meiden van 14


Herfstappeltaart schreef op 30-08-2021 om 08:27:

[..]

Ik weet nog dat ik toen in een andere stad naar de bios mocht met een stel vriendinnen en dat we toen de laatste bus naar huis hadden gemist.....mobieltjes hadden we niet toen. Mijn ouders doodongerust en boos. We waren gezellig gaan lopen met z'n allen.

Ook dat hè.

Hè To, stel dat ze gaat high teaen of zo. Misschien kun je aangeven dat ze jarig is? Misschien dat ze dan een kaarsje in een cupcake of zo steken.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-08-2021 om 09:12

Mamali schreef op 30-08-2021 om 09:00:

[..]

Staat in de op dat ze dat niet leuk vind 😉

Sorry, helemaal overgelezen. 

Met dat je schreef dat jullie naar Duinrell zijn geweest, misschien iets gaan drinken in de Haagse Toren? 

Mamali

Mamali

30-08-2021 om 09:16 Topicstarter

Valdemar schreef op 30-08-2021 om 09:12:

[..]

Sorry, helemaal overgelezen.

Met dat je schreef dat jullie naar Duinrell zijn geweest, misschien iets gaan drinken in de Haagse Toren?

Nee ze is met een ander feestje naar Duinrel geweest.. 

Blowen en drinken bij een kampvuur in het bos! Zo deden wij dat zo’n 30 jaar geleden.

en anders… workshop kleur/styling advies. Ukelele spelen, Bob ross schilderen, picknick, high tea. escape room… er is zo veel te doen tegenwoordig. 

betaal een lunch of high tea voor haar en haar vriendinnen in de stad. Het grootste cadeau daarbij ; ga zelf niet mee.

Mocht het financieel haalbaar zijn: laat haar met 1/meerdere vriendinnen high teaen of naar zo'n all you van eat tapas gaan. Vinden ze op die leeftijd heel stoer om zelf te mogen en heb jij geen drukte in huis.

soort van meiden disco, lekker in tent opzetten achter in de tuin, muziek hapjes, selfie hoek, deco, en je bent klaar😂😂 dan kun jij af en toe de boel in de gaten houden en aanvullen en tussendoor gwn lkkr je ding doen binnen.

3xscheepsrecht schreef op 30-08-2021 om 13:50:

Mocht het financieel haalbaar zijn: laat haar met 1/meerdere vriendinnen high teaen of naar zo'n all you van eat tapas gaan. Vinden ze op die leeftijd heel stoer om zelf te mogen en heb jij geen drukte in huis.

Dat is ook nog een goede tip idd, desnoods (idd als het haalbaar is) lekker bios en dan dat ze gaan eten samen. Voelen ze zich helemaal zelfstandig, vinden ze leuk😎

Ik zou ook tekenen voor haar optie. Heeft zij het gezellig met haar vriendin en is het voor jou geen hele toestand. 

En pubers heel veel voor gaan schrijven over hoe ze hun feestjes moeten organiseren, dat werkt sowieso niet. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.