Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Lou

Lou

12-12-2014 om 08:42

geheime date (13)

Puck

Puck

05-01-2015 om 12:25

Leuk toch Lou

Ik kan me je bezorgdheid helemaal voorstellen, wij hebben ook een dochter van 13, maar wij zitten op dit moment precies aan de andere kant: Onze zoon van 16 heeft sinds een paar maanden verkering met een meisje van 13. Gelukkig niet uit een hele andere stad maar uit een naburig dorp dus ze kunnen naar elkaar op de fiets. Zoon is redelijk jong voor zijn leeftijd en vriendinnetje is haar tijd ver voor uit dus ze passen wat dat betreft prima bij elkaar. Vind het zo leuk om die twee samen verliefd te zien zijn, kan er van genieten. En idd: kennis maken met de ouders als dat mogelijk is.

Lou

Lou

05-01-2015 om 18:42

Puck ea

Wat leuk Puck om dat te horen! Deze vriend van mijn dochter lijkt me ook nogal jong voor zijn leeftijd en onze dochter is ook haar tijd vooruit, ze lijken allebei zo ongeveer 14, 15, hij eigenlijk nog eerder jonger dan zij dan andersom. Ze zijn vooral erg lief voor elkaar en daar word ik dan weer blij van.

En alle anderen, ik had nog niet bedankt zie ik. Heel veel dank voor alle reacties, heeft me echt geholpen en gerustgesteld. De tip van de jongen hier thuis uitnodigen is dus al een tijdje geleden uitgevoerd en heeft zeer goed uitgepakt. Let love rule

Jip

Jip

09-01-2015 om 08:58

Fijn

dat je een update hebt gegeven en dat we nu stiekem kunnen meegenieten van deze kalverliefde.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.