Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer


PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

26-01-2023 om 16:43

wat fijn!

Wat heftig

wat fijn. En wat heftig en verdrietig als je nadenkt over wat er gebeurt is en waarom het nodig is. Hoewel ‘stoom en kokend water’ niet fijn is, is het blijkbaar nog steeds het enige wat werkt om (jeugd-)ggz het goede te laten doen. 
Nare vraag wellicht, maar is ook het vervoer voor de overplaatsing geregeld? Dat ze niet met jullie meerijdt, maar in een ambulance waarin ze weten hoe ze met een patiënte met deze klachten om moeten gaan?
Wederom veel sterkte weer voor jullie allemaal

Sterkte Ciska. Hoe moeilijk ook is dit, volgens mij, het best mogelijke op dit moment.

Ciska78 schreef op 26-01-2023 om 16:31:

Wij hebben net te horen gekregen dat onze dochter geaccepteerd is en begin volgende week overgeplaatst gaat worden.

Fijn, heftig, spannend en verdrietig tegelijk 

Ik duim dat met de overplaatsing er een weg naar herstel is ingezet!🍀

♥️

Fijn dat de plek niet naar een ander gegaan is. Vorig jaar ging dat bij ons namelijk wel zo (en moesten we nog ruim twee maanden extra wachten). Ik had dat gister maar niet geschreven, Het scheelt denk ik dat je dochter nu ook een plek bezet houdt, dan kan ze beter daar zijn waar ze ook behandeld kan worden. Mijn kind was toen nog thuis.

wat fijn! Ik hoop dat dit de weg naar herstel gaat inzetten!

Wat fijn Ciska. Ik blijf aan jullie denken

Wat een fijn nieuws!
Het is erg dubbel, dat snap ik goed Ciska. De reden is vreselijk maar deze plek biedt hopelijk de weg naar herstel!

Liefs ♥️

Gelukkig op tijd! Ik hoop dat voor jullie hierdoor een nieuw en iets optimistischer hoofdstuk kan beginnen, stapje voor stapje weer omhoog! 

Ciska78

Ciska78

28-01-2023 om 08:54 Topicstarter

iemand vroeg naar vervoer, dit wordt vanuit de instelling geregeld, maar wij hebben aangegeven dat 1 van ons met haar mee rijdt. De vorige keer toen ze verplaatst werd zat ze alleen en toen heeft ze zich echt als een gevangene gevoelt.
Man en ik gaan vanmiddag al kennismaken op de nieuwe groep, hopelijk wat vragen voor dochter helder krijgen. Als het mogelijk is wil ik ook wat foto’s maken zodat ze een beeld heeft, want nu is alles heel onduidelijk.

Afgelopen donderdag is ze tijdens het eten van tafel afgelopen en had ze een zeer heftig emotionele instorting. Waarin het besef weer binnen kwam dat ze weer ergens anders heen moet waar ze niemand kent. Dat het haar steeds moeilijker gemaakt wordt om haar plan uit te voeren. En vooral heel heftig, waarin ze aangaf dat wij niet zo’n dochter verdient hebben. Wij waren niet bij het gesprek zelf aanwezig maar waren al wel op bezoek. 
Later toen we even langs mochten komen hebben we nogmaals aangegeven hoeveel we van haar houden, maar haar verdriet en onmacht verscheurt ons ook gewoon.

Afgelopen donderdag heb ik eindelijk mijn eerste gesprek bij de POH gehad, zij gaat mij proberen op een wachtlijst te krijgen van een psycholoog waar ik al eens geweest ben en een klik mee had, maar ze heeft wel een opnamestop staat op haar website, dus ik ga maar heel hard duimen dat ik er tussen mag, of in ieder geval op de wachtlijst.

.Met foto's schaadt je de privacy van andere patiënten.  Ze hebben allemaal recht op een veilige omgeving.

rebmaaviv schreef op 28-01-2023 om 12:47:

.Met foto's schaadt je de privacy van andere patiënten. Ze hebben allemaal recht op een veilige omgeving.

Ze kan toch fotograferen zonder personen er op. Zodat dochter een idee heeft hoe de huiskamer, haar kamer etc. eruit ziet?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.