Ciska78
28-09-2022 om 08:18
Ik weet het niet meer
het gaat super slecht met mijn 15 jarige dochter.
Heeft een zeer laag zelfbeeld, vind zichzelf te dik, waardoor ze veel momenten heeft dat ze weinig/niet eet.
Heeft depressieve gevoelens, ziet “schaduwen” in huis, waardoor ze het eng vind alleen te zijn, te gaan slapen, snachts te gaan plassen. Wat er in resulteert dat ze vaak om 2 uur nog wakker is omdat ze afleiding zoekt beeldscherm.
Paniekaanvalle, stress van school, zelfverminking..
Ze ziet het leven niet meer zitten.
ze staat op de wachtlijst voor hulp, maar dit gaat zo traag. De jeugdgids die we eindelijk hebben ziet de spoed er wel van in en school, nadat ze vorige week op schoolreis in Tsjechie naar het ziekenhuis is geweest omdat het niet goed ging, ziet nu eindelijk de spoed er ook wel van in.
Maar ja, ondertussen hebben we nog steeds geen hulp en zitten wij als ouders met ons handen in het haar.Geen idee hoe we momenteel ons meisje kunnen helpen.
Wie heeft er tips, ervaringen, wil met mij mee praten? Ik heb zo de behoefte om mijn ei kwijt te kunnen.
Loll
14-08-2026 om 09:49
Wat enorm verdrietig voor jullie Ciska, "haar laatste wens" had voor haar en jullie een andere uitkomst gewenst. Hoop dat ze haar rust heeft gevonden Gecondoleerd, heel veel sterkte en kracht toegewenst 
Meesje
14-08-2026 om 10:08
Oh Cicka, wat vreselijk verdrietig. Jullie dochter heeft haar zo verdiende rust gevonden. Maar wat een leegte blijft er voor jullie achter. Heel veel sterkte <3
JtM
14-08-2026 om 10:11
Ik heb nog nooit eerder gereageerd in dit topic, maar heb wel altijd mee gelezen.
Wat een enorm verdrietig bericht Ciska. Hopelijk heeft jullie dochter nu de rust gevonden. Jullie hebben er in ieder geval alles aan gedaan om er voor haar te zijn
Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Rosehip
14-08-2026 om 10:24
Wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik ben er stil van.
Veel sterkte en kracht om dit grote verlies te dragen ❤️
Bloemenzee
14-08-2026 om 10:27
Gecondoleerd ❤️ Heel veel sterkte voor jou en je man. En de rest van je omgeving.
Loveparijs9
14-08-2026 om 10:51
Lieve Ciska. Ik heb af en toe stukjes van je verhaal gelezen, maar nooit gereageerd. Ik kon en durfde het niet. Ik zit hier thuis ook al bijna 4 jaar in dezelfde situatie. En het was te confronterend en pijnlijk.
Nu lees ik dit en moet ik wel reageren.
Wat ontzettend fijn voor je dochter dat ze haar rust heeft gevonden.
Wat verschrikkelijk verdrietig, hartverscheurend is dat voor jou en je familie.
Ik wens je heel veel sterkte met dit enorme verdriet en gemis. Ik denk veel aan jou en je situatie.
❤️
Bosanemoon
14-08-2026 om 10:53
Wat verdrietig dat het verhaal van je dochter zo afloopt. Niet te bevatten. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Ies
14-08-2026 om 10:57
Ach lieve Ciska, wat moet dit zwaar zijn voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte ❤️
MamaE
14-08-2026 om 11:15
Lieve Ciska, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit allesomvattende verlies. Hopelijk heeft je dochter nu eindelijk de rust die ze zo lang gezocht heeft. Wel een gruwelijke weg er naartoe. Veel kracht toegewenst voor eenieder die haar lief heeft gehad.
Ademes
14-08-2026 om 11:30
Ciska, gecondoleerd met jullie grote verlies. Ik heb geen woorden, maar kan alleen mijn bewondering uitspreken voor jullie. Wat zijn jullie er geweest voor jullie dochter...
Sneeuwklokje88
14-08-2026 om 11:32
Och Ciska, wat vreselijk verdrietig. Ik heb al die jaren meegelezen en meegeleefd. Ben er stil van. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je, als je daar behoefte aan hebt, hier van je af blijft schrijven
Lexus
14-08-2026 om 11:55
Het bericht raakt me diep Ciska maar ik weet niet meer te zeggen dan: Heel veel sterkte voor julie gewenst. Ik leef met jullie mee.