Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

♥️

Gecondoleerd en heel veel sterkte. 

Wat enorm verdrietig voor jullie Ciska, "haar laatste wens" had voor haar en jullie een andere uitkomst gewenst. Hoop dat ze haar rust heeft gevonden  Gecondoleerd, heel veel sterkte en kracht toegewenst 

Oh Cicka, wat vreselijk verdrietig. Jullie dochter heeft haar zo verdiende rust gevonden. Maar wat een leegte blijft er voor jullie achter. Heel veel sterkte <3 

JtM

JtM

14-08-2026 om 10:11

Ik heb nog nooit eerder gereageerd in dit topic, maar heb wel altijd mee gelezen. 

Wat een enorm verdrietig bericht Ciska. Hopelijk heeft jullie dochter nu de rust gevonden. Jullie hebben er in ieder geval alles aan gedaan om er voor haar te zijn  

Gecondoleerd en heel veel sterkte. 

Wat een ontzettend verdrietig nieuws. Ik ben er stil van.
Veel sterkte en kracht om dit grote verlies te dragen ❤️

Gecondoleerd ❤️ Heel veel sterkte voor jou en je man. En de rest van je omgeving. 

Lieve Ciska. Ik heb af en toe stukjes van je verhaal gelezen, maar nooit gereageerd. Ik kon en durfde het niet. Ik zit hier thuis ook al bijna 4 jaar in dezelfde situatie. En het was te confronterend en pijnlijk.

Nu lees ik dit en moet ik wel reageren. 
Wat ontzettend fijn voor je dochter dat ze haar rust heeft gevonden. 
Wat verschrikkelijk verdrietig, hartverscheurend is dat voor jou en je familie. 

Ik wens je heel veel sterkte met dit enorme verdriet en gemis. Ik denk veel aan jou en je situatie.
❤️

Wat verdrietig dat het verhaal van je dochter zo afloopt. Niet te bevatten. Gecondoleerd en heel veel sterkte! 

Ies

Ies

14-08-2026 om 10:57

Ach lieve Ciska, wat moet dit zwaar zijn voor jullie. Gecondoleerd en heel veel sterkte ❤️

Lieve Ciska, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit allesomvattende verlies. Hopelijk heeft je dochter nu eindelijk de rust die ze zo lang gezocht heeft. Wel een gruwelijke weg er naartoe. Veel kracht toegewenst voor eenieder die haar lief heeft gehad.

Ciska, gecondoleerd met jullie grote verlies. Ik heb geen woorden, maar kan alleen mijn bewondering uitspreken voor jullie. Wat zijn jullie er geweest voor jullie dochter...

Och Ciska, wat vreselijk verdrietig. Ik heb al die jaren meegelezen en meegeleefd. Ben er stil van. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je, als je daar behoefte aan hebt, hier van je af blijft schrijven

Het bericht raakt me diep Ciska maar ik weet niet meer te zeggen dan: Heel veel sterkte voor julie gewenst. Ik leef met jullie mee.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.