Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Celine

Celine

07-08-2012 om 21:01

Spoed: meises en bedden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maylise

Maylise

09-08-2012 om 21:44

Kamer

Kamer helemaal in stand houden is wat lastiger. Ik streef er wel naar dat ze hier een plekje hebben maar dat kan ook een bed en een kastje zijn. Ik wissel de kamers sowieso al regelmatig omdat het lijkt alsof we hier elk jaar in een andere combinatie wonen. Dus dan moet er weer wat geschoven worden.

Mijn drie uit huis wonende kinderen wonen alle drie ver weg dus ze komen niet zo vaak maar als ze komen dan wel voor langere tijd achter elkaar. Mijn studerende dochter is nu voor 7 weken hier. Dus dan is het wel handig als ze ergens kan slapen Een paar extra slaapplaatsen hebben is dus wel noodzakelijk.

Als we minder kinderen/meer kamers hadden dan zou ik gewoon hun kamers in stand houden.

Tirza G.

Tirza G.

09-08-2012 om 22:17

Precies

Dochter is hier in de zomervakantie, ze werkt dan hier. Het geld is dan namelijk hier te verdienen (toerisme). Dan is het wel fijn als ze ergens kan slapen.

Tirza

Celine

Celine

09-08-2012 om 23:18

Een paar reakties

Iedereen bedankt. Na de reakties was ik ervan overtuigd dat ik het bed inderdaad maar moet houden. Hij is inmiddels gedemonteerd dus dat gaat lukken.

@Neteret mut: dat was inderdaad ironisch bedoeld. Dacht dat dat met die hele opsomming wel duidelijk was....

@Fiorucci, bedankt voor de tip, maar het bed hebben we al aangeschaft, maar ook nieuw slechts voor 69 euro.

@Tweepersoonsbedden en twijfelaars: ongelofelijk dat zoveel kinderen (kennelijk) al bredere dan 1-persoonsbedden hebben. Mijn dochter zei ook al even zoiets in die richting, maar wij vonden dat beiden zo belachelijk dat we er niet eens serieus op ingegaan zijn . Ik had geen idee dat er kinderen zijn die dat al hebben. Had gekund op haar kamer, maar ik vind dat voor een 12-jarige niet nodig. En ja, je moet nog iets te wensen over houden voor later, toch?

@Bed thuis als je op kamers gaat: had ik ook en is denk ik wel handig als je verder weg woont. Wel is de kamer in de loop van de tijd steeds meer veranderd t.o.v. toen ik er woonde, ik was er ook niet zo vaak in het weekend - sowieso niet vaak genoeg naar mening van mijn ouders .

Fiorucci

Fiorucci

10-08-2012 om 11:00

Celine

Mijn 12 en 15 jarige hebben allebei ook nog gewoon een eenpersoonsbed hoor. Als ik 12 jarige een groter bed geef heeft ze geen ruimte meer over..

ilsepilse

ilsepilse

10-08-2012 om 12:20

Twijfelaar

@Tweepersoonsbedden en twijfelaars: ongelofelijk dat zoveel kinderen (kennelijk) al bredere dan 1-persoonsbedden hebben. Mijn dochter zei ook al even zoiets in die richting, maar wij vonden dat beiden zo belachelijk dat we er niet eens serieus op ingegaan zijn . Ik had geen idee dat er kinderen zijn die dat al hebben. Had gekund op haar kamer, maar ik vind dat voor een 12-jarige niet nodig. En ja, je moet nog iets te wensen over houden voor later, toch?

ehm zoon was 14/15 en lange basketballer en had last van zijn rug in zijn kinderbed, id Auping slaapt hij heerlijk!

ilsepilse

ilsepilse

14-08-2012 om 15:23

Klopt

P dat klopt maar ik zat te zoeken op marktplaats en prijsverschil was niet zoveel, het is niet echt 2 persoons, als ik het vergelijk met die van mij, eerder een breed en lang bed zeg maar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.