Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Tiener op z’n kamer

Herkenbaar hoor, MamaE en Evaluna!
Het is de combinatie van factoren die elkaar zo kunnen verzwaren. Helpende factoren zijn er ook, maar soms is het toch te zwaar en zit je er even doorheen. En het kan ook zo weer omkeren.

Sowieso sterkte met alle dingen gewenst vanuit hier. Probeer tussendoor toch zo goed mogelijk te ontspannen of bij te tanken (ik zeg dat heel leuk voor een ander maar het valt me zelf vaak vies tegen…dat blijven hangen in de telefoon herken ik ook goed…)

Dankjewel. Gisteren eind van de middag spoedbezoekje aan de tandarts gebracht. Er zat inderdaad een ontsteking onder een melkhoektand van dochter en de ander zat al een beetje los, dus er is besloten beide laatste melkhoektandjes te trekken. En om het feest af te maken konden we meteen nog wat gaatjes laten vullen. 
Dochter was echt even heel verdrietig dat ze alwéér pech had en bang voor trekken, want ontsteking dus slecht te verdoven. Maar ze kreeg de regie over de volgorde en werkte goed mee. Acht verdovingsprikken gezet, drie kwartier in de stoel gelegen en bij het trekken van het ontstoken tandje even enorm veel pijn gehad, maar op één klap na deed ze zichzelf geen pijn en eenmaal thuis wilde ze zelfs wat eten. Dat ging door de verdoving wat lastig, dus door de blender. Maar ze knapte verrassend snel op. Ze heeft de hele nacht in haar eigen bed geslapen en doorgeslapen. Geen pijn meer gehad, niet meer boos geweest, niet meer gehuild en zelfs geen gedoe over haar beugel.

Wat fijn dat dit achter de rug is MamaE, en dat je dochter zo snel weer opknapt en kan loslaten! Heerlijk, geniet van deze positieve vibes 🍀

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.