Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Regenboog

Regenboog

06-06-2017 om 12:21

Trouw supporter van je eigen kind?

Kaaskopje

Kaaskopje

10-06-2017 om 13:31

Regenboog

Is het goed afgelopen met de koffie?

Kaaskopje

Kaaskopje

10-06-2017 om 13:43

Dochter

Ik heb een scouting-dochter, maar die weet zich vaak onder allerlei klusjes uit te wurmen, heb ik de indruk. Ze is helemaal niet zo'n afhankelijk 'vrouwtje', maar als er tenten opgezet moeten worden, dan wordt er toch extra lief naar de mannelijke exemplaren gekeken en die doen dat dan ook nog voor haar.

Ik zou ouder-kind-weekenden tamelijk vreselijk gevonden hebben, dus ik ben blij dat haar vereniging daar niet aan deed. Ze hadden wel een spelletjesdag waar ouders welkom bij waren. En natuurlijk werd wel eens een beroep op ouders gedaan voor het eten. Ik heb me daar nooit voor aangemeld. Kamperen is leuk, maar wel glamping-style graag ). Dochter draait haar hand ook niet om voor het verwijderen van bosjes teken tijdens een weekendje of langer kamp. Ik moet er niet aan denken!

Regenboog

Regenboog

10-06-2017 om 16:02

ja hoor

Ik heb sinds 6 weken een nieuwe eetkamer tafel en die is een stuk robuuster dan de vorige. De koffiebekers geven geen krimp als je leunt of tegen de tafel stoot. Was een goede investering!

Noor

Noor

10-06-2017 om 19:37

Ouder/kinddingetjes

Afschuwelijk vond ik dat! Dochterlief had verzonnen dat ze op ballet wilde toen ze een jaar of 6 was. Schattig hoor, allemaal van die roze minibiggetjes met tutuutjes aan. En toen kwam de ouder/kinddag... Al die schattige minibiggetjes met hun schattige moeders die zelf jaaaaaaren geballet hadden en in het bezit waren van bij ballet horende figuurtjes en motoriek. En ik. De olifant in de porseleinkast. Ook met bijpassend figuur en motoriek... Ik was weer net zo ongelukkig als vroeger met gym en de dag erna had ik nog spierpijn ook .

Nu hebben we paarden en moet ik wel mee naar wedstrijden omdat de fietsen van de dochters de trailer niet kunnen trekken. Dat vind ik echt hartstikke leuk, daar genieten we als gezin van. Maar als ze zouden voetballen ofzo, zou ik eerlijk gezegd een stuk minder enthousiast zijn en zou ik er echt niet ieder weekend bij zijn.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

10-06-2017 om 19:46

Smaken verschillen

Hè Vesta

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.