Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Verjaardagsfeestje

Hier ook geen feestjes door de week. Ik heb het liever zelf niet als ouder. En mijn kinderen hebben overdag school en in de avond sport en bijbanen. Verder zijn ze gewoon moe na zo'n dag en is er waarschijnlijk weinig puf om nog voor een uurtje of 2 naar een feestje te gaan. Altijd op zaterdag inplannen. Zelf ga ik als volwassene ook niet naar feestjes door de week. Gewoon geen tijd voor en zin in. 

Izza schreef op 09-09-2026 om 09:52:

Hier ook geen feestjes door de week. Ik heb het liever zelf niet als ouder. En mijn kinderen hebben overdag school en in de avond sport en bijbanen. Verder zijn ze gewoon moe na zo'n dag en is er waarschijnlijk weinig puf om nog voor een uurtje of 2 naar een feestje te gaan. Altijd op zaterdag inplannen. Zelf ga ik als volwassene ook niet naar feestjes door de week. Gewoon geen tijd voor en zin in.

Als volwassenen is het een kopje koffie drinken en een stukje taart eten. Daar heb ik wel puf voor.

Frisdrank1972 schreef op 09-09-2026 om 10:54:

[..]

Als volwassenen is het een kopje koffie drinken en een stukje taart eten. Daar heb ik wel puf voor.

Dat is dan ook geen feestje maar meer " op visite gaan" vind ik. Niet helemaal met elkaar te vergelijken.

Gingergirl schreef op 09-09-2026 om 11:50:

[..]

Dat is dan ook geen feestje maar meer " op visite gaan" vind ik. Niet helemaal met elkaar te vergelijken.

Oh ik wel. is echt 20 jaar geleden dat ik gedanst heb op een feestje. Dat is meer voor een huwelijk.

Frisdrank1972 schreef op 09-09-2026 om 13:05:

[..]

Oh ik wel. is echt 20 jaar geleden dat ik gedanst heb op een feestje. Dat is meer voor een huwelijk.

Een feestje is toch ook niet perse dansen. Ik heb geregeld een feestje maar dansen maak ik zelden mee. Op huwelijken trouwens ook niet. 

Frisdrank1972 schreef op 09-09-2026 om 13:05:

[..]

Huh? Jij danst nooit op een feest? Op onze feestjes zijn ook vaak maar een paar stoelen, tuurlijk dansen we. Wel hoe later, hoe beter het dansen  

OT: ik zou als 15 jarige niet naar een alleen meiden verjaardag willen. Waar zijn de jongens? 

Sterling schreef op 09-09-2026 om 14:29:

[..]

OT: ik zou als 15 jarige niet naar een alleen meiden verjaardag willen. Waar zijn de jongens?

Daarom denk ik ook dat TO´s dochter nog erg jong van geest is.

zoveel vragen, maar Teenmom nog niet gereageerd ter verduidelijking?

Frisdrank1972 schreef op 09-09-2026 om 10:54:

[..]

Dat is toch geen feestje? Dat is een bakkie doen. Een feestje is hapjes, drinken en veel anderen. Het liefst met statafels zodat niemand in een kringetjes gaat zitten.

RaSa schreef op 09-09-2026 om 17:57:

[..]

Dat is toch geen feestje? Dat is een bakkie doen. Een feestje is hapjes, drinken en veel anderen. Het liefst met statafels zodat niemand in een kringetjes gaat zitten.

Visite zie ik als 1 op 1 contact. Als je met meerdere mensen bij iemand thuis bent is het toch een feestje?

Groentetuin schreef op 07-09-2026 om 15:59:

ik zou dochter idd een reminder laten sturen met de vraag of ze willen laten weten of ze wel / niet komen.
Komen er idd maar een paar dan zou ik de portemonnee trekken en dochter iets laten doen wat ze hèèl leuk vinden ( bv uit eten en film, of eten en paintballen of een makeup workshop oid wat dochter maar leuk vind)
En dan hopen dat de anderen balen dat ze er niet bij waren (gemeen ik weet het)
Meisjes die zonder geldige reden niet komen zijn geen vriendinnen toch

Het is een uitnodiging, geen verplichting. Ook zonder geldige reden kun je afzeggen. 

Het is niet aan de jarige om de geldigheid van de afzegging te beoordelen. 

Frisdrank1972 schreef op 09-09-2026 om 18:35:

[..]

Visite zie ik als 1 op 1 contact. Als je met meerdere mensen bij iemand thuis bent is het toch een feestje?

Nee. Dat is gewoon verjaardagsvisite.

DeOnbekende schreef op 09-09-2026 om 18:57:

[..]

Nee. Dat is gewoon verjaardagsvisite.

Verjaardagsvisite is een verjaardagsfeestje.

Frisdrank1972 schreef op 09-09-2026 om 18:35:

[..]

Nee joh. 
-even in de middag met een vriendin bij een andere vriendin aanwaaien voor koffie of wijntje. 
-in de avond met mijn vriend bij andere vrienden eten en borrelen. 
-3 vrienden die appen of we ook willen bbqen als onze dochter op bed ligt en dus lanskomem voor gezelligheid.

Vind ik allemaal geen feestje.

Mijn hemel gaan we nu discussiëren over de definitie van een een feestje tegenover visite? 

Ik pak ff de 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.