Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-07-2025 om 15:46
Mijn zoon is blijven zitten in het voorexamenjaar. Nu krijg ik van andere ouders te horen dat mijn zoon zegt dat hij naar het Luzac gaat. Een school bij ons in de stad voor meer dan 20 ruggen per jaar dus prive onderwijs. Daar komt niks van in. Ik heb zoon gevraagd of dit waar is en waarom hij dat zegt. Hij zegt dat alle jongens die zijn blijven zitten nu naar Luzac gaan dus dan wil hij het ook. En dat hij het een straf vindt als hij niet ook naar Luzac mag.
Los van of ik dit wel zou kunnen betalen wil ik dit niet én is het nog maar de vraag of zoon wel aangenomen zou worden. Dat andere jongens op school nu naar Luzac gaan zal wel maar dat betekent niet dat zoon er ook heen gaat.
Hoe maak ik een einde aan deze “wens” van zoon?
01-08-2025 om 15:48
Susan79 schreef op 31-07-2025 om 22:08:
Hoezo zou iedere gek het kunnen betalen? Alsof iedereen maar even 20.000 euro bij elkaar zou kunnen harken.
27.490 euro om precies te zijn
01-08-2025 om 16:21
skik schreef op 01-08-2025 om 15:48:
[..]
27.490 euro om precies te zijn
En dan hoop je maar dat ie in één keer slaagt of je kan dat budget nog een keer gaan uitgeven.
Terug van het Luzac naar een "normale school" is waarschijnlijk helemaal afgang .