Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Aardigheidje gezocht

Voor een jongen van 18 zoek ik een cadeautje tot ongeveer €30. Hij is momenteel zwaar depressief en vindt hierdoor uiteraard niets leuk. 
Hij heeft momenteel niet echt hobby's. Iemand een idee?


Is hij misschien fan van een bepaalde film (quality time in de bioscoop) of houd hij van gamen? Iemand die ik goed ken, was ook depressief rond die leeftijd, die vond het dan leuk om af en toe iets leuks te doen met zijn moeder, zoals shoppen of lunchen ofzo

Hoi😃
Waarom geef je haar niet iets om haar gedachten te verzetten, zoals een goed boek of een leuk videospel? Of zelfs iets persoonlijks, zoals een fotoalbum met herinneringen?🤔

SoniaV schreef op 29-03-2024 om 14:25:

Hoi😃
Waarom geef je haar niet iets om haar gedachten te verzetten, zoals een goed boek of een leuk videospel? Of zelfs iets persoonlijks, zoals een fotoalbum met herinneringen?🤔

Haar?

Lees de OP nog eens.

Het is niet gemakkelijk, maar hier zijn een paar willekeurige ideeën als dat helpt:
Een puzzel of bordspel.

  • Een abonnement op een streamingdienst zodat hij films of series kan kijken die hij misschien leuk vindt.
  • Een koptelefoon om naar muziek of podcasts te luisteren.
  • Een videospel als ze van spelen houden
  • Een tegoedbon voor een activiteit samen, zoals een bioscoopbezoek of uit eten gaan.

Ik hoop dat dit je helpt bij je zoektocht😉


 


Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.