Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Bemoeien met vriendengroep volwassen kind

Rosemary00

Rosemary00

10-11-2025 om 07:00 Topicstarter

Het gaat mij niet om of mijn dochter de goede keuze maakt, maar dat ze zelf een keuze mag maken, zonder dat ze verantwoordelijkheid moet afleggen aan een vriendin en haar moeder. Ik vind het niet mijn taak om mijn 21 jarige te vertellen welke vrienden ze moet houden en welke ze moet dumpen. Ik heb mijn mening erover en die zal ik zeggen als ze het mij vraagt. 

Rosemary00 schreef op 10-11-2025 om 07:00:

Het gaat mij niet om of mijn dochter de goede keuze maakt, maar dat ze zelf een keuze mag maken, zonder dat ze verantwoordelijkheid moet afleggen aan een vriendin en haar moeder. Ik vind het niet mijn taak om mijn 21 jarige te vertellen welke vrienden ze moet houden en welke ze moet dumpen. Ik heb mijn mening erover en die zal ik zeggen als ze het mij vraagt.

Nou dat zeker. Dat die moeder blijkbaar vindt dat jij je dochter bij moet sturen en dat jouw dochter zich bij moet laten sturen en dat ze kritiek mag geven als jullie dat niet op haar manier oppakken, geeft mij toch vooral een apart beeld van haar. Niet van jou of je dochter. 

Misschien maar goed voor die jongen dat hij zo'n schoonmoeder misloopt, denk ik dan stiekem.

Rosemary00 schreef op 10-11-2025 om 07:00:

Volledig eens. Jouw dochter mag zelf bepalen welke vrienden ze heeft. Tenzij die vrienden schadelijk zijn voor haarzelf. Dan kan jij daarover in overleg met haar. Maar ze moet zelf de beslissing maken. Ik zou Volledig verbaasd zijn als andere ouders contact met mij opnemen inzake mijn volwassen kinderen. Waar bemoei je je mee zeg...

haarklover schreef op 09-11-2025 om 10:15:

Het ging niet om het uitmaken, het ging om vreemdgaan.

Je hebt gelijk, niet goed gelezen...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.