Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Het treitergedrag van "vrienden"

Kleinduimpje

Kleinduimpje

03-07-2026 om 18:38 Topicstarter

Kersje schreef op 03-07-2026 om 17:37:

[..]

Het lijkt mij ontzettend vermoeiend als je zo gevoelig bent over wat anderen vinden/zeggen/denken etc. En natuurlijk krijgen kinderen daar in de loop van de jaren tijdens hun opvoeding/het opgroeien best veel van mee.

Het is gewoon best heel bepalend als je als moeder zo gevoelig bent voor dit soort zaken, want dan wordt het heel lastig je kind(eren) te adviseren tijdens bijv de puberteit. En prima om je eigen onzekerheid hier te ventileren, daar zijn fora oa heel erg geschikt voor, tenzij je dan ook hier zo in de ‘ja maar’ modus blijft hangen.

Je mag best aannemen dat de meeste mensen jou adviseren met de allerbeste bedoelingen, maar op een gegeven moment zijn alle beste bedoelingen en adviezen ook wel gegeven, lijkt mij.

En heb ik die niet opgevolgd dan.?? Ik heb dochter aangeraden bij die groep weg te blijven, dat heeft ze ook gedaan. Ik heb op haar gereageerd wat jullie me hebben aangeraden. Laat ze lullen heb ik gezegd. 

En dan kom ik hier even terug om even te ventileren, mag dat?

Kleinduimpje

Kleinduimpje

03-07-2026 om 18:38 Topicstarter

Roos57 schreef op 03-07-2026 om 17:28:

Aangezien je mij onder de negeer hebt reageer ik niet meer .
Misschien tot over een jaar

Ik snap niet wat je bedoeld met "negeer"?

Kleinduimpje schreef op 03-07-2026 om 17:25:

dat weet ik, maar ik weet niet wat. Hulp had ik al gezocht, dat werkt niet, ik ben gewoon zo. Daarbij geloof ik ook nog niet zozeer dat jullie dit allemaal niks van aan zouden trekken

Ik zou me daar inderdaad weinig van aantrekken, mijn kinderen trekken zich dat ook niet zo aan. Mensen verschillen. Jij bent gewoon heel erg overgevoelig, lijkt me er lastig om zo in het leven te staan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.