Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op

Sportkleding voor jonge vrouwen


Vavoom schreef op 06-08-2021 om 14:26:

Een maatje ruimer kopen helpt en verder echt schijt hebben aan de cameltoe. Ze is nou eenmaal een vrouw en wij hebben lippen en die zie je soms vaag wanneer we een legging dragen. Niks om je voor te schamen, bij mannen zie je vaak ook vaag de piemel en daar hoor je niemand over en geen man die zich schaamt dus waarom de vrouw wel.

Helemaal eens. Ik snap de ophef daarover niet. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

06-08-2021 om 15:01

Huh, waarom is dat erg. Mensen dragen ondergoed, dat weet iedereen hoor.

Waarom ondergoed inderdaad, gewoon commando gaan, dat doen de meeste (top)sporters.

Of ondergoed dragen wat ongeveer dezelfde kleur heeft, dan valt het ook niet op. En bij een cameltoe; ik heb altijd de indruk dat je dat minder ziet bij donkere kleuren, want dan zie je minder goed schaduwen en kreukels/spleten . En dan nog hoor, ben het eens met bovenstaande schrijvers, geen punt van maken, maar toen ik 20 was deed ik dat ook nog (nu allang niet meer)

15220761_Black_003_ProductLarge.jpg?sw=685


Googelen op loose-fit sportbroek.

ik heb een sportbroek van Puma en draag er altijd een string onder.

Een wijder model broek. Waarom moet alles zó strak zitten? Ik draag een doodordinaire legging met een doodnormale onderbroek en geen kameel te bekennen. 

Duiveninhetnieuws schreef op 06-08-2021 om 17:16:

Een wijder model broek. Waarom moet alles zó strak zitten? Ik draag een doodordinaire legging met een doodnormale onderbroek en geen kameel te bekennen.

Ik vind het met sporten lekkerder zitten. Met een wijder model komt je broek steeds tegen je benen aan, dat loopt niet lekker. Zeker wanneer ik langere stukken ga hardlopen zit een strakke broek veel fijner. 

Leer je dochter vooral schijt te hebben aan die cameltoe en dat randje van n onderbroek. Ze is aan t sporten, ze loopt geen modeshow. 

Duiveninhetnieuws schreef op 06-08-2021 om 17:16:

Een wijder model broek. Waarom moet alles zó strak zitten? Ik draag een doodordinaire legging met een doodnormale onderbroek en geen kameel te bekennen.

In n wijde broek valt niet te sporten. 

Gewoon een ruime trainingsbroek dragen en niet van die strakke aerobics pakjes als je je schaamt voor je ondergoed.

Ik las dit en dacht: "cameltoe, wat is dat nu toch weer?" 
Dus maar even gegoogled. 

Een Cameltoe kan zich voordoen wanneer je broek strak zit rondom je vagina. Hierdoor trekt de broek tussen je schaamlippen en ontstaat er een ‘kamelenteen’. Niet zo charmant… 
Weer wat geleerd (ik word oud geloof ik). 
Schijnt dus te gebeuren als je te strakke sportkleding draagt. Ja dat "tekent" inderdaad. 
Oplossing, 1 maatje groter kopen wellicht? 
Verder begrijp ik die ophef over randjes van ondergoed nooit zo. Waarom mag niemand weten dat je ondergoed draagt? Is toch iets hee normaals (vind ik dan)


DanGun schreef op 06-08-2021 om 17:34:

[..]

In n wijde broek valt niet te sporten.

Tuurlijk wel. Doe ik al meer dan 20 jaar, waarvan een aantal jaren heel fanatiek. Ik hou niet van leggings. En mannen sporten ook niet in leggings over het algemeen.


Rondstruiner schreef op 06-08-2021 om 18:43:

[..]

[..]

Tuurlijk wel. Doe ik al meer dan 20 jaar, waarvan een aantal jaren heel fanatiek. Ik hou niet van leggings. En mannen sporten ook niet in leggings over het algemeen.


Ik vind het niet te doen. De pijpen flapperen en komen tegen elkaar aan. Gedoe. 

DanGun schreef op 06-08-2021 om 18:48:

[..]

Ik vind het niet te doen. De pijpen flapperen en komen tegen elkaar aan. Gedoe.

Ik vind dat ook erg vervelend rennen. Het kan ook gaan schuren als je langere afstanden loopt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.