Jongvolwassen Jongvolwassen

Jongvolwassen

Lees ook op
Tirza G.

Tirza G.

25-04-2010 om 14:37

Vertel mij dat het goed komt........ [+Tonny is oma geworden!]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

04-05-2010 om 16:03

Miriam

Tijdelijk huurcontract vindt ze prima, kan ze intussen verder zoeken. Maar nee, ze studeert niet meer en helaas wordt die regel van 'voor studenten' hier wel strict gehanteerd, ze is er al achteraan geweest, er staat woonruimte leeg omdat er geen studenten voor zijn . Ook antikraak is een optie, maar nog zonder succes, er is voorrangsregeling voor de buurt waar ze woont, maar tot nu toe ook nog niet gelukt. Er zijn veel regelingen, maar in de praktijk valt het niet mee. Vandaag is ze weer op pad.

tonny

tonny

04-05-2010 om 23:36

Even over 'prevel'

Die mantra is niks voor mij, ik heb alle vertrouwen in haar ouders. En ook in de andere opa en oma

En verder, ach, wat is een opvoeder. 'een stakker die in het duister rondtast'

tonny

reina

reina

13-05-2010 om 12:43

Duimen!

Omdat het onmogelijk lijkt dat dochter op korte termijn aan een huurwoning kan komen, heeft ze besloten (goedkoop) te gaan kopen. Ze heeft iets gezien wat haar goed bevalt en kan een dezer dagen het voorlopig koopcontract tekenen. Nu maar duimen dat de financiering rondkomt (ze heeft bijv geen vaste anstelling,maar dat heeft niemand op haar werk, dat maakt het ingewikkelder....). Ik hoop zo dat het haar lukt, dan heeft ze weer een eigen plek!

tonny

tonny

14-05-2010 om 14:45

Succes!

Dat zou mooi zijn zeg!

tonny

reina

reina

14-05-2010 om 16:17

Tonny

Dank, het voorlopig koopcontract is getekend en er zijn geen onoverkomelijke problemen. Nu duimen dat alles snel afgerond is, maar die weken zijn te overbruggen, ze heeft in elk geval weer een eigen plek en dat voelt heel goed!

tonny

tonny

15-05-2010 om 20:07

Ha, dat is fijn!

Op weg naar een nieuwe start! Goed dat er nu schot in lijkt te komen. Succes met klussen binnenkort!

En zo

is er al weer een kind op haar eigen plekkie.
dat geeft rust ,vind je niet Reina?
succes met alles!

reina

reina

16-05-2010 om 15:33

Sus-anne

Echt rust heeft ze nog niet ( wat een gedoe, een huis kopen ), maar je hebt helemaal gelijk, hoor, het geeft zeker rust, ze kan weer goed slapen!

Agnet

Agnet

17-05-2010 om 13:14

Tonny, een oud berichtje van jou

Ik zocht in het archief iets en kwam onderstaand bericht tegen. Heb je al luiers met denimopdruk bij je kleinkind omgedaan?

Titel: Tjonge
Rubriek: Huis, Tuin en Keuken
Datum: Vr, 17 Juli 2009 13:13
Afzender: tonny [adres bekend bij de redactie]

er zal een wereld voor me opengaan als ik op een dag kleinkinderen krijg. Ik heb al vele, vele jaren geen luiers meer van dichtbij gezien,

Luiers met denim opdruk, mensenlief zeg!! Je trekt toch kleertjes aan over die luier heen?

Ik heb vroeger jáááren katoenen luiers gebruikt - en in het weekend pampers of iets merkloos van de EDAH of zo. Maar die ervaringen zijn enorm verjaard.

Nou, ik zie uit naar mijn omatijd en de nieuwe luier-experience!

tonny

(nog niks op komst hoor, wees niet ongerust)

Vorige bericht Volgende bericht

Agnet

Agnet

17-05-2010 om 16:00

Haha pelle

Jij ging ook terugrekenen, ik ook!

tonny

tonny

18-05-2010 om 20:11

Hahaha, leuk!

Nou nee, nog geen luiers met denimopdruk gezien. Heb ukkie wel een keer verschoond. Het viel me op dat de babydoekjes van tegenwoordig veel beter zijn dan die van 18 jaar geleden. Aan de luiers heb ik niks bijzonders gemerkt. Gewoon plak, plak, dicht.

Ik vind het wel stoer dat ik vroeger nog raad wist met katoen en veiligheidsspelden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.