Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Hoeveel mag je als ouder weg zijn van je kinderen?

Peiling

Hoeveel weggegaan als ouder is ok?
38 stemmen
47%
0%
0%
3%
21%
11%
11%
5%
3%

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij het zien van de titel en de naam van de topicstarter weet je al dat het er uiteindelijk op neer komt dat topicstarter zelf perfect is en ieder ander faalt als ouder. Triest als je dat nodig hebt om jezelf omhoog te halen. 
Julali als je benieuwd bent wat andere er van vinden als jij af en toe een weekje weg bent dan kan je dat ook gewoon vragen. Je hoeft er echt niet vanalles bij te halen. Waarom vind je het altijd nodig om een bepaalde groep mensen te veroordelen? In ieder topic deel je jouw mening waarbij altijd mensen falen, nalatig zijn, moreel onverantwoord en weet ik wat voor onaardigs je altijd nog meer over mensen te zeggen hebt. Jammer.

Herfstappeltaart schreef op 12-08-2021 om 09:56:

[..]

De beste manier is gewoon niet meer reageren.

Inderdaad, qua reacties lopen haar draadjes als een trein. Jullie doen het jezelf aan.

Die topics zijn natuurlijk ook een gewoon een vorm van ramptoerisme. 

Julali

Julali

12-08-2021 om 10:06 Topicstarter

Renmuis schreef op 12-08-2021 om 09:28:

[..]


Alsjeblieft, mods, er gaat ondertussen zoveel negatieve energie naartoe.

En ik maak me er ook schuldig aan, want ik heb als een of andere engerd gisteren eens naar Julali’s postgeschiedenis gekeken, en ben er nu sowieso van overtuigd dat ze hier aan het trollen is, want er zitten behoorlijke tegenstrijdigheden in haar berichten hier.

En nee, normaal zou het niet in me opkomen om te kijken of mensen hun posts wel een coherent verhaal vertellen, want ik heb er weinig moeite mee als iemand hier niet de hele waarheid vertelt, of iemand een geïdealiseerd beeld van zichzelf neerzet en een mooi leven verzint. More power to you; dit is een internet forum, dus verwacht niet dat iedereen hier levensecht is, en wie weet wat iemand eruit haalt of wat voor therapeutische werking het heeft om af en toe iemand anders te zijn. Maar als je vervolgens je personage gaat gebruiken om met quasi-verbaasde vragen andere mensen naar beneden te halen, steeds weer moedwillig woorden weet te verdraaien en de discussie om zeep helpen, dan moet er toch op een gegeven moment een grens zijn?

Wees eens concreet? Op deze manier kan ik niks aan je uitleggen, omdat ik niet weet wat voor tegenstrijdigheden jij hebt gevonden. 

Ik ben inderdaad aan het werk vandaag, dus ik kan niet veel reageren, maar ergens deze week vind ik wel een momentje om dat te doen als er reacties zijn direct naar mij. 

AcidicShark11

AcidicShark11

12-08-2021 om 10:07

BlueHeart schreef op 12-08-2021 om 09:47:

[..]

Mwoah, ik kreeg al snel een bericht om mn vpn uit te zetten

Serieus? Best goed van Via. 

Proxy dan? IP resetten is ook niet zo moeilijk.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

12-08-2021 om 10:08

Door julali haar antwoord hierboven weet ik nu zeker dat het een trol is!! Dank Julali 🙏🙏

Ik was vandaag niet zo vroeg dus ik heb deze draad nu pas gelezen. Nu ben ik in dubio: we kunnen niet met zekerheid vaststellen dat Julali een trol is maar dus ook niet dat ze het niet is. Daarom krijgt ze het voordeel van de twijfel. Wij moeten ook gewoon de regels volgen, we kunnen niet iemand bannen omdat zij X, Y of Z is of post. Zolang de berichten niet tegen de regels in gaan, laten we ze staan.

Dat betekent dat je zelf kunt bekijken, zoals altijd, of je op haar berichten in gaat of niet. Denk hierbij aan het  aloude motto "don't feed the trolls"

Wat wel een probleem is, de vele verwijzingen naar het wel of niet trol zijn, de opmerkingen over zuigen en het gissen naar de motieven. Dat is echt wel heel erg off-topic en niet toegestaan.

Daarom ga ik dit topic sluiten want ik denk niet dat er over het onderwerp nog een zinnige discussie op gang komt, los er van of dat gewenst is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.