Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Ouders van LGBTQI 🏳️‍⚧️ 🌈 kinderen verzamelen


Hoe vertelde jouw kind het?
Hoe was je reactie ?
Hoe reageerde de buitenwereld?
Waar loop jij of je kind tegenaan ?
Positieve kanten ?
Kortom. Alles is bespreekbaar


Lente2 schreef op 08-01-2024 om 10:12:

Probeer je het op een computer of op je telefoon?
Gisteren heb ik mijn schoonmoeder geholpen om de uitzending op haar telefoon te zien. Daar stond spotify niet op.

Telefoon dus  dan moet ik wellicht Spotify downloaden in de appstore vermoed  ik dan.

lientje69 schreef op 08-01-2024 om 10:58:

[..]

Telefoon dus dan moet ik wellicht Spotify downloaden in de appstore vermoed ik dan.

Lijkt me het beste. Kan redelijk anoniem en is een handige app. 

Lente2 schreef op 05-01-2024 om 14:45:

Ik kreeg deze podcast waarin mijn oudste geïnterviewd wordt over non-binair zijn.

Trots 😊

https://open.spotify.com/episode/7FAUeRIKHwlfq6fQxbWnnP?si=_soZqL2GS3mQROl_J4C91w

Wat een enorm mooi en wijs mens is jouw kind 

Je mag enorm trots zijn 

Hij staat ook op YouTube:


https://youtu.be/cxs2n3v1Lm8?si=b_7ovU9n_xhXiiGB


Mooi mens is jouw oudste Lente 🥰 

Ik zal de complimenten doorgeven

Omnik, bedankt voor de youtube link.

Heb hem gekluisterd,  wat een rn wijs kind Lente! Erg mooi!

Nieuw paspoort met juiste naam en gender voor zoon aangevraagd, dat moeten we vieren  
We hebben sushi besteld, zijn lievelings 

Crepe_au_fromage schreef op 12-01-2024 om 17:53:

Nieuw paspoort met juiste naam en gender voor zoon aangevraagd, dat moeten we vieren
We hebben sushi besteld, zijn lievelings

Gefeliciteerd!

Mijn dochter van 12 had verkering met een meisje en die heeft haar zomaar ineens overal op geblokkeerd, echt geghost dus. Dochter heeft geen idee waarom 🤷🏼‍♀️. 

SuzyQFive schreef op 30-01-2024 om 23:11:

Mijn dochter van 12 had verkering met een meisje en die heeft haar zomaar ineens overal op geblokkeerd, echt geghost dus. Dochter heeft geen idee waarom 🤷🏼‍♀️.

Wat idioot en intens verdrietig voor je dochter 



Mag ik de ABNAMRO bank even noemen als enorm ingewikkelde en klantonvriendelijke bank wat betreft het wijzigen van naam en gender?
Bij de Rabobank was het zo gepiept na een fijn contact met de klantenservice en het versturen van een foto van het nieuwe paspoort.

De ABNAMRO hebben we al 2x contact gehad maar ze willen een live teams gesprek met zowel man al zoon in beeld en dan mag je het paspoort laten zien. Dan geloven ze het pas 

Als ze er dan nog een probleem in zien dan heffen we die spaarrekening wel op en hevelen we alles over naar de Rabo. Pffffd

SuzyQFive schreef op 30-01-2024 om 23:11:

Mijn dochter van 12 had verkering met een meisje en die heeft haar zomaar ineens overal op geblokkeerd, echt geghost dus. Dochter heeft geen idee waarom 🤷🏼‍♀️.

Dat is echt niet leuk.

Crepe_au_fromage schreef op 01-02-2024 om 17:19:



Mag ik de ABNAMRO bank even noemen als enorm ingewikkelde en klantonvriendelijke bank wat betreft het wijzigen van naam en gender?
Bij de Rabobank was het zo gepiept na een fijn contact met de klantenservice en het versturen van een foto van het nieuwe paspoort.

De ABNAMRO hebben we al 2x contact gehad maar ze willen een live teams gesprek met zowel man al zoon in beeld en dan mag je het paspoort laten zien. Dan geloven ze het pas

Als ze er dan nog een probleem in zien dan heffen we die spaarrekening wel op en hevelen we alles over naar de Rabo. Pffffd

Wat een gedoe dan. Hier alleen Rabo en zonder problemen  gewijzigd.

ING wijzigen was poepsimpel - al vóór de officiële wijziging heeft onze zoon daar zijn aanhef veranderd. Ik geloof op een moment dat hij zijn gegevens sowieso een keer moest controleren/opnieuw bevestigen. 

Wat sneu dat die verkering uit is, Suzy. Maar ik kan me eigenlijk ook wel voorstellen dat een 12-jarige niet weet hoe je dat fatsoenlijk doet. Dus of je het nou meteen ghosten moet noemen? Gelukkig kwamen de eerste serieuze liefdes hier pas járen later - niet dat ze toen handiger waren 

Crepe_au_fromage schreef op 01-02-2024 om 17:19:



Mag ik de ABNAMRO bank even noemen als enorm ingewikkelde en klantonvriendelijke bank wat betreft het wijzigen van naam en gender?
Bij de Rabobank was het zo gepiept na een fijn contact met de klantenservice en het versturen van een foto van het nieuwe paspoort.

De ABNAMRO hebben we al 2x contact gehad maar ze willen een live teams gesprek met zowel man al zoon in beeld en dan mag je het paspoort laten zien. Dan geloven ze het pas

Als ze er dan nog een probleem in zien dan heffen we die spaarrekening wel op en hevelen we alles over naar de Rabo. Pffffd

Ik zou daar geen energie meer in steken en alles overhevelen. En een officiële klacht indienen. Zijn ze nou helemaal achterlijk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.