Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Abbo bellen

Hoi, heeft hier iemand ervaring met een abbo van simpel.
ik bel en sms niet veel, nu zie ik daar een advertentie staan met 60 belminuten en 60 sms-jes voor 2,50, is natuurlijk niet duur, zou graag van iemand horen of ze ervaring met simpel hebben en of ze betrouwbaar zijn.
groetjes Krulleke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Simpel is spotgoedkoop

mits (en da's wel een hele grote mits uit eigen ervaring helaas) je altijd rond de tijd dat de factuur wordt geïnd, voldoende geld op je rekening hebt staan.
Er is geen mogelijkheid om zelf te betalen en ze zijn nagenoeg praktisch onbereikbaar waarbij je flinke kosten maakt om ze te kunnen bereiken. Dan krijg je na een 2e incassopoging een boete en wordt je afgesloten zeker voor een week. Een hoop gedoe dus maar ja, dat is dan ook wel een beetje eigen schuld.
Verder is het helemaal geweldig. Ik heb een abbo voor 5 euro en 20 sms-jes en kom maar heel af en toe hoger uit.

krulleke

krulleke

22-01-2010 om 16:26 Topicstarter

Pilsje

hoelang heb je dit abbonement al? Als je hem nu wil afsluiten, betaal ik meteen 70 euro dat is 2 jaar abbo en 1x 10 euro aansluitkosten, als ik het goed heb betaal ik ineen keer voor 2 jaar tegelijk.
hoezo moeilijk te bereiken, zijn ze vereder wel betrouwbaar?
krulleke

Ik heb m

en ik weet dus neit of het aan simpel ligt of aan mijn redelijk nieuwe samsung maar...mijn bereik is bedroevend!!
Binnen kan ik maar op een paar plaatsen bellen, in een winkel lukt ook bijna niet. Dit valt me wel tegen, dat wel.
Wat ik wel raar vind is dat ik toch regelmatig een rekening heb van een paar centen en dan dus minder dan 10 minuten gebeld heb in die maand.( ik bel echt zelden!)Oke, t is maar een paar cent iedere keer, maar en abb. is toch met alles?
Verder had ik wel meteen contact met hen toen ik een vraag had na het starten van het abb., geen probleem en ze hebben me ook goed geholpen hoor.

Puck

Puck

22-01-2010 om 22:34

Ben

Ik heb sinds kort een abonnement bij Ben. Ik had een aktieaanbieding, maar volgens mij hebben ze nu een prijs van 2,99 p.m. voor 50 min bellen of 50 sms-jes en alle combinaties er tussen in. Voor de dubbele hoeveelheid betaal je 4,99. Ik heb het nu een maand of 4 en alles loopt vlekkeloos, op internet kun je je "tussenstand" nakijken en het bereik is prima. Volgens mij maken ze gebruik van het KPN netwerk. En groot voordeel: je zit er niet voor 2 jaar aan vast, je kan gewoon iedere maand opzeggen. Ook nummerweergave is geen enkel probleem. Ik ben er erg tevreden over.

Toelichting

Volgens mij is Simpel het voordeligst, maar het zal niet veel verschillen met Ben. Ik weet niet precies van welk netwerk Simpel gebruikmaakt, maar ik heb altijd een goed bereik en nooit storingen op het netwerk i.t.t. het vodafone netwerk waar mijn man abonnee is, dat is om de haverklap niet bereikbaar.
Wij hebben een rekening waarbij je niet in de min mag staan, dus het komt wel eens voor dat het op is en dan kan er dus niks meer vanaf (wordt meteen gestorneerd) en bij Simpel kunnen ze daar niet tegen.

Ik baal er gewoon van dat je het niet zelf even kunt overmaken, want het gaat inderdaad meestal maar om een paar euro en dat heb ik uiteraard wel altijd in mijn portemonnee.

En ze zijn echt bijna niet te bereiken. Ik weet heel zeker dat ik al enkele uren bezig geweest ben ze te bereiken (à zoveel per minuut), ook per email geen reacties. Dus ik vindt het een superklotefirma, maar ze zijn wel echt goedkoop.

Wat wel heel prima is is het inzien van je eigen gegevens, dus de gemaakte telefoontjes en evt. kosten als je boven je limiet uitkomt. Ik weet niet wie het vroeg, maar je kunt precies zien wanneer je voor welk nummer kosten hebt gemaakt op de seconde af. Dus dat kun je gewoon nakijken, enne niet alle nummers vallen binnen je belbundel dus daar moet je wel op letten. Infonummers die je moet betalen (0900 nummers o.a.) vallen altijd buiten je bundel.

Daarom baal ik zo van hun klantenservice, die moet je gewoon betalen als je ze belt, lekkere service als ze dan zo slecht bereikbaar zijn.

Maar tja, ze zijn goedkoop hè, meestal dan toch.

Nogmaals

om heel duidelijk te zijn. Als je geen betalingsproblemen hebt dan is dit het voordeligste abonnement verkrijgbaar.

Ze zijn alleen echt lullig als ze niet snel kunnen afschrijven en ze bieden dan niet de mogelijkheid om je het geld te laten storten.Éérst sluiten ze je af en dan na betaling van die paar euro + iets van 15 euro boete én een week zonder uit kunnen bellen sluiten ze je weer aan.

Dus ja, ik vind de service zéér slecht, slechte bereikbaarheid en als je wilt betalen op een andere manier kan dat pas na afsluiting en boete.

Puck

Puck

23-01-2010 om 15:03

Aanvulling vorige mail

Ik zag later dat Ben gebruik maakt van het netwerk van T-mobile, niet van KPN. En nummerweergave? Ik bedoel dat nummerportering geen enkel probleem is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.