Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

vlinder72

vlinder72

06-05-2010 om 18:32

Adobe flash player installeren

Steeds meer programma's geven aan dat Flash player noodzakelijk is. Helaas lukt het mij niet om dit programma te installeren. Steeds opnieuw breekt Internet explorer het installeren af omdat het onveilig zou zijn. Nu ben ik echt een leek op het gebied van computers en ik heb echt geen idee waarom en wat ik moet doen om Flash Player toch te installeren. Weet iemand misschien wat ik moet doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

06-05-2010 om 19:07

Internet explorer eruit

Oplossing 1. Het makkelijkste is om een andere fatsoenlijke browser te installeren zoals Firefox, Opera, Chrome, Safari, ... en Internet Explorer niet meer gebruiken.
Oplossing 2. Maar goed als je dan toch de veiligheidsparanoïde Internet Explorer wil gebruiken moet je waarschijnlijk gewoon toestemming geven. Komt er bij de installatie ook een gele balk in zicht bovenin, waardoor je toestemming kan geven dat het heus niet gevaarlijk door erop te klikken. Op alle nakomende schermpjes of je heus deze 'potentieel gevaarlijke' files wil installeren klik je ook allemaal ja. Als je die niet krijgt moet je waarschijnlijk iets in je instellingen veranderen.
Als je flashplayer via de officiële Adobesite download (Google toolbar uitvinken) wordt je automatisch doorgelinkt als naar de pagina met troobleshooting als er problemen zijn. Tenzij je IE zo paranoïde staat afgesteld dat ook automatisch doorlinken niet zonder toestemming kan.
Groeten Primavera

vlinder72

vlinder72

07-05-2010 om 14:14

Oplossing 1

Is misschien best wel een optie. Ga ik proberen. Ik krijg namelijk geen pop ups. Ook kan ik niets vinden bij de beveiliging dat flash wordt tegengehouden. Het is echt heel irritant want met steeds meer programma's heb je flash nodig. En inderdaad IE is echt hysterisch, ik kan niet eens op de troubleshooter pagina komen. Ik kom er vanzelf op bij installeren maar dan wordt het programma daarna direct afgesloten omdat er iets héééél gevaarlijks gebeurd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.