Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Automatisch antwoord instellen

Ik ga met vakantie en wil op mijn mail (outlook) een automatisch antwoord instellen, dat mensen krijgen als ze mij een mailtje sturen. Ik heb het vorig jaar ook gedaan, dus ik weet dat het kan. Maar hoe ook alweer?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pennetje

Pennetje

31-07-2009 om 21:22 Topicstarter

Oja

Ik heb niet zo'n wizzard en ik wil mijn computer niet de hele vakantie aan laten staan.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

31-07-2009 om 23:30

Bij je provider

Je computer staat uit, dus die doet niks. Er moet dus iets gebeuren in het traject vóórdat je mail je computer ingaat.
Bij je provider dus. Meestal kun je door in te loggen op je webmail en te zoeken naar instellingen of opties wel iets in de richting van een autoreply/out-of-offciemelding vinden.

Ellen Wouters

Ellen Wouters

04-08-2009 om 19:24

...eh..

Is het nog gelukt?

Merel78

Merel78

05-08-2009 om 11:07

Al op vakantie?

Ben je al op vakantie?

Volgens mij bedoel je gewoon een afwezigheidsassistent of niet? Ik gebruik prive geen outlook, maar wel op het werk, en daar heb ik in het menu extra een optie afwezigheidsassistent zitten. Je kan ook bij de helpfunctie 'afwezigheidsassistent' in tikken, dan kun je zien waar het precies zit en hoe je het moet instellen. Meestal kun je dan zelf een berichtje maken waarin staat waar en wanneer je (on)bereikbaar bent. Als je dit niet bedoelt, dan weet ik het helaas ook niet.

groetjes, Merel

tonny

tonny

11-08-2009 om 19:38

Is dat eigenlijk wel wijs?

Op je prive-mail zetten dat je met vakantie bent? Voor werk vind ik dat logisch, maar thuis zou ik het niet doen. Je kent de TV-spotjes toch?

Geen mens denkt dat bekenden uit zijn adresboek zullen komen stelen, maar better safe than sorry.

Tonny

Hanne.

Hanne.

13-08-2009 om 11:58

Bij hotmail

Bij hotmail kan je het instellen, en dan zo dat je alleen naar mensen uit je adresboek iets verstuurt, en niet naar onbekenden.

Misschien dat dat bij anderen ook kan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.