Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sandra

Sandra

25-11-2008 om 08:29

Bellen/internet

Wij gaan op zoek naar een andere provider voor bellen en internet. We hadden Tiscali,nu Telfort maar dat is alleen maar ellende sinds de verandering. We zijn vaak niet bereikbaar,mail doet het niet,klantenservice slecht bereikbaar om over de klantvriendelijkheid maar niet te spreken.
Wie heeft tips en adviezen voor ons?

Bedankt, Sandra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Xs4all

Een maand of twee geleden zijn wij overgestapt van een vaste KPN-verbinding naar internetbellen bij de provider die we al hadden, XS4all. Ik was bang voor wekenlang niet bereikbaar zijn en geen internet meer hebben, maar ik moet eerlijk zeggen dat de overstap zeer soepel is verlopen en dat we tot nu toe prima bereikbaar zijn. Het enige dat af en toe gebeurt is dat iemand die ons vanaf zijn mobiel belt de melding krijgt dat ons nummer niet bestaat. Verder totaal geen problemen en het scheelt enorm in de kosten!

ilsepilse

ilsepilse

04-12-2008 om 00:15

Voip

Ik ben sedert begin dit jaar ook overgegaan naar interet + bellen van xs4all, omdat mijn modem niet meer capabel was en er een nieuwe moest besteld worden en dit 2 weken duurde was ik 3 weken zonder internet maar dit hebben ze na mijn klacht netjes opgelost door mij 2 maanden een gratis abonnement te geven !
ilse

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.