Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Camera laptop

Help, de camera van de laptop van mijn kind schijnt opeens naar het plafond. Het beeld is niet meer naar voren. Nu zie ik dat er op de onderkant boven de toetsen een rondje zit, en een lichtje. Hoe verander ik dat weer?

marie77

marie77

02-02-2021 om 20:33 Topicstarter

Iemand een idee hoe dit komt. De camera’s zijn gewisseld maar de vraag is hoe.

Zoek even op youtube met behulp van merk van je laptop op 'camera instelling' of 'camera wijst omhoog' oid. Kans dat je slimme dingen vindt!

Vaak hebben laptops een Fn toets, een 'functie'toets. 

Bij mij staat er Fn in blauwe letters op een toets linksonder aan mijn toetsenbord, tussen Ctrl en de Windows toets.

Als ik deze Fn toets indruk, kan ik de functies gebruiken die als icoontjes staan getekend op de toetsen Esc, F1 t/m End. Dus alle toetsen boven aan mijn toetsenbord.

Ik heb daar bijvoorbeeld op toets F3 een icoontje van een luidspreker staan die veel geluidstreepjes heeft. En bij F2 een icoontje met luidspreker met minder geluidstreepjes. Dus ik druk Fn in plus bijvoorbeeld F3 en dan gaat het geluid harder.

Wellicht heb jij ook Fn toets plus ergens een icoontje van een camera?

gr Angela

De applicatie die je gebruikt heeft meestal een settingsdialoog waar je de actieve camera/microfoon/speaker kunt selecteren. Je noemt niet wat je dochter gebruikt.

Ik heb trouwens nooit een laptop gezien met een camera op/naast het toetsenbord. Is het een convertible of zo?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.