Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

MLN

MLN

16-12-2008 om 17:18

Computer loopt vast

Sinds vorige week hebben wij draadloos internet via Ziggo. Nog niet helemaal optimaal want verbinding valt regelmatig weg. Vandaag weer gebeld en ze sturen een kabel op zodat ik de router rechtstreeks in computer kan pluggen zodat zij me op een ander kanaal kunnen gaan zetten waar het minder 'druk' is. Klinkt heel interessant vooral als je bedenkt dat ik echt heeeel erg blont ben in dit soort dingen. Nu loopt echter sinds die overstap onze computer regelmatig vast. Nog nooit eerder last van gehad. En dan ook echt helemaal nergens meer op reageren, muis niet en toetsenbord niet. Enige oplossing tot nu toe die ik kan bedenken is: knop om. Maar ja, dat kan ook niet goed zijn lijkt mij. Ga morgen maar weer eens bellen met zo' n vriendelijke jongeman die allemaal taal uitslaat waar ik niet veel van snap en mij aan het einde van het gesprek zo'n gemaakt 'fijne dag nog verder' toewenst. Maar in de tussentijd hoop ik op een helder licht hier op OOL. Zolang ik online ben en niet 'hang' vertrouw ik hier maar weer op. Thanks en groetjes, ML

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MLN

MLN

17-12-2008 om 16:26

Niemand? en geen tijd

Geen tijd gehad om vandaag te bellen met Klantenservice. Wel weer regelmatig een 'vastloper' gehad. Heb er tot nu toe ook nog geen patroon in kunnen vinden.
Is er niemand die mij kan helpen????

Geen idee

Ik denk dat je deze vraag beter op 't forum van www.helpmij.nl kunt stellen. Volgens mij kan 't geen kwaad om de PC als volgt uit te zetten: druk de aan/uit-knop in, wacht (ongeveer 10 tellen) tot de PC uitvalt, laat de knop los.

MLN

MLN

18-12-2008 om 12:16

Dank je

Bedankt voor de tip. Ben al bezig op het forum van helpmij.nl. Naar zoiets was ik idd op zoek. Bedankt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.