Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

lukke

lukke

01-02-2010 om 21:53

Computerspelletjes?

Mijn dochter van vier is stapelgek op computerspelletjes. Ik koop allemaal zeer verantwoordelijk pedagogsiche spelletjes voor haar, dus geen rotzooi, maar toch laat ik haar niet onbeperkt spelen. Als ik even niet oplet zit ze er zo twee uur aan (héérlijk vindt ze het). Meer computergekke kindjes?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

02-02-2010 om 08:55

Yep

Hier een jongetje van 5 en verzot op zijn nintendo, playstation & WII. Hier hebben we ook een tijd limiet en na het eten mag hij er niet meer op. In principe mag hij alleen de kinderspellen, maar heel af en toe mag hij met papa een ander spel (lees schieten). Ben ik niet zo blij mee, maar zolang ik niet de hele dag pang pang hoor kijk ik het even aan. Maar idd, als ik even niet oplet zijn we 2 uur verder, hahahaha!

ayla

ayla

02-02-2010 om 09:26

dochter is ook verzot op computerspelletjes. ze mag van mij best lang maar ik probeer wel het leuke met het educatieve te wisselen, dus soms nick jr spelletjes en soms robbie konijn.

Sandra A

Sandra A

02-02-2010 om 14:02

Mijn zoontje vind computerspellen en de Nintendo Wii ook erg leuk. Maar hij mag geen spellen met geweld.
En ja het kan zomaar 2 uur of soms zelfs langer zijn, zo'n 2 à 3 keer per week.

Rafelkap

Rafelkap

02-02-2010 om 14:07

Nee

Nee, of bijna niet. Soms mag oudste (bijna 5) even op de computer boven als ik administratie opruim of bedden verschoon (max half uur). Heel af en toe op mijn laptop, maar altijd niet langer dan een half uur en zeker niet elke dag. Maar ik heb liever dat hij tekent en met lego speelt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.