Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Carla

Carla

19-11-2009 om 12:49

De wii

Wij zitten er aan te denken om voor alle kinderen gezamenlijk een wii te kopen voor sinterklaas. Maar wat heb ik allemaal nodig bij een wii ik zie overal verschillende pakketten staan waar dan weer een ander spel bij zit of extra controllers..... Ik zie het ff niet meer. En weet toevallig iemand of er ergens een aanbieding is? Het is voor 4 kinderen en natuurlijk af en toe voor papa en mama . Zijn er ook spelletjes die je met zijn allen kan doen?
Ben benieuwd naar de ervaringsdeskundigen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carla

Carla

19-11-2009 om 15:24

Dank je

Ik had al zitten kijken welke rubriek, maar nooit aan computers gedacht!
Bedankt.

Chantelle

Chantelle

19-11-2009 om 15:53

Carla

Het is wel leuk om in ieder geval twee controllers (die staafdingen) te hebben. En minimaal 1 spelletje. Met 1 spelletje kun je vaak tig spelletjes spelen, dus je hebt echt nu nog niet tig spelletjes nodig (dat wordt ook wel erg duur!)
Ik vind alle Mariospelletjes, bv Mariokart, erg leuk. Bij Mariokart is een extra stuurtje wel leuk.
Je kunt samenspelen, juist dat maakt de Wii zo leuk, maar dan heb je per persoon dus een controller nodig. Ik zou eerst twee controllers proberen, waarschijnlijk heb je daar genoeg aan.
Leuk, wij hebben vorig jaar een Wii gekregen van de Sint. Ondanks mijn twijfel vind ik het echt heel erg leuk (gelukkig spelen ze nog steeds veel buiten). Bij ons was het een geslaagd cadeau!
Prijzen, geen idee, even googlen. Ik zou niet te lang wachten. Vorig jaar en dat jaar ervoor waren de Wii's op veel plaatsen uitverkocht.

maan.

maan.

19-11-2009 om 16:50

Wii-play

Tipje als je inderdaad een tweede controller wilt: koop het spel wii-play dan heb je die tweede controller en meteen een leuk beginnersspel.. is hier trouwens nog steeds het meest gespeeld.

mee1977

mee1977

21-11-2009 om 13:28

Bij de wii

zit 1 controller. Dus om het echt leuk te maken zou ik er minimaal 1 bij kopen.

Je kan 4 controllers aansluiten en veel spelletjes kun je ook met 4 personen/controllers spelen. Maar ze kunnen ook wisselen.

Wij hebben mario kart. ze vinden hem echt heel leuk en we hebben ook sport resort. Die is ook geweldig. Ze kunnen daarmee lang vooruit hoor.

Bij de sport resort krijg je 1 motion (een blokje die je op de controller klem, hiermee is hij gevoeliger) en dus is het ook weer leuker als je er daarvan ook 2 heb.
Maar wij kopen ook niet alles in 1x hoor. Elke keer weer iets nieuws erbij.. Want ze weten de prijzen goed te vragen!

mar-ank

mar-ank

25-11-2009 om 15:53

Vraagje over controllers en batterijen

Wij hebben voor de Sint ook een Wii aangeschaft (hij ligt al ergens verstopt op zolder). Nou zit daar 1 controller bij. Ik wil er dus nog één aanschaffen. Nou zie ik ook controllers van andere merken. Op internet heb ik gelezen dat die van Nyko erg goed zijn (en goedkoper dan die van Nintendo). Maar nu vraag ik me af in hoeverre die compatibel is met de spullen van Nintendo. Past bv de Nunchuk van Nintendo aan de controller van Nyko, of moet ik dan ook een controller van Nyko hebben? En past die Nyko controller bv ook in z'n stuur voor Mario Kart (zijn de afmetingen hetzelfde)? En de battery-packs van Nintendo, passen die op de controller van Nyko? En kan dat ding dan ook op een oplader van Nintendo aangesloten worden?

En wat betreft batterijen. Klopt het dat er ook gewone (oplaadbare) batterijen in passen? Of kan ik beter een battery-pack + Wii oplader kopen? Voordeel van oplaadbare batterijen lijkt mij dat je ze ook voor andere dingen kan gebruiken, en dat ze in iedere oplader passen, dus dat we dan niet een speciale oplader hoeven aanschaffen.

Blikspoes

Blikspoes

28-11-2009 om 02:04

Wii fit plus

Helemaal geweldig! Ik doe nu aan Yoga, hardlopen, hoolahoopen, schansspringen,steps, koorddansen skieën, snowboarden en af en toe rij ik een rondje op de Segway.Leuk hoor !En dat zijn nog niet eens alle opties.

Je hebt er een speciaal attribuut bij nodig, soort plank.

mar-ank

mar-ank

28-11-2009 om 11:41

Pelle

Als je mij kan vertellen waar ik Wii play voor 40 euro kan kopen, dan zou ik misschien niet zo twijfelen. Ik kan het nergens vinden voor die prijs. Meestal meer rond de 50 euro (is ook de adviesprijs). En voor dat prijsverschil (ongeveer 20 euro) kan ik er voor hetzelfde geld meteen een nunchuk bij kopen. Ben ik ook 50 euro kwijt, maar heb ik meer. Vandaar mijn vraag.

Bedankt voor de duidelijkheid over de batterijen. Die knoop heb ik nu in ieder geval kunnen doorhakken; gewone oplaadbare batterijen dus!

Karen Bunschoten

Karen Bunschoten

30-11-2009 om 12:38

Wii play

kun je bij de wehkamp kopen voor nog geen 40 euro!

Carla

Carla

01-12-2009 om 10:05

Goeie tip

De Wii hebben we inmiddels in huis. Bij de Aldi heb ik er nog spelletjes bij gekocht, die waren vanaf zaterdag daar in de aanbieding. En dan inderdaad alleen nog een nunchuck (blijf het een rare naam vinden) en een controller erbij. Dus goede tip van de wii play met een controller erbij. Daar ga ik nog even naar zoeken. Nadeeltje van de wehkamp nu is dat ze zeggen dat het pas over een week geleverd wordt. En ik hoop toch dat we zaterdag en zondag al lekker kunnen spelen. Ik ben wel erg benieuwd hoe ze het vinden.
Thanx voor de tips!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.