Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Digitale geluidsdrager en koptelefoon voor 5-jarige

Sinds afgelopen week heb ik gemerkt dat mijn zoon het heerlijk vindt om met een koptelefoon naar muziek te luisteren. Zelfs naar de tv, gek genoeg. Hij wordt er blij en rustig van. Dus ik denk erover om voor hem een mp3 of mp4 (of wat heb je tegenwoordig nog meer) en een koptelefoon. Ik ben daar behoorlijk een tijd uit die wereld geweest en vraag me af wat nu een goede is voor een jongen van bijna 5, makkelijk om te leren bedienen, een die niet snel kapot gaat, knoppen die hij kan bedienen etc. Idem voor een koptelefoon. Bestaat zoiets ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik denk

Dat je het beste bij een grote elektronica zaak kunt gaan kijken. Want ik weet dat het aanbod aan mp3 spelers nog wel eens kan verschillen. In een winkel kun je zelf kijken welk apparaat handige knoppen heeft. Je kunt dan ook kijken wel apparaat bij je budget past. Een optie is de iPod shuffle. Die heeft weinig knoppen dus daar kan niet veel mis mee gaan

Wij hebben voor onze kinderen (4 en 9) koptelefoons van Senheiser. Zitten prima en het geluid is goed.

Philou

Philou

11-11-2010 om 17:23 Topicstarter

Picasso

Bedankt voor je reactie. Ondertussen heb ik er inderdaad twee aangeschaft, op weg geholpen door jouw posting!
Nu inderdaad twee koptelefoontjes. Senheiser, ik heb er naar gekeken, hebben die ook kinderkoptelefoons ? Welke heb jij/kan jij aanraden ? Ik heb er hier een van de hema maar die is echt veel en veel te groot, hoewel het een kinderding is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.