Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

14-01-2010 om 10:54

Do's and don'ts van een laptop?

Ja er zijn al meer draadjes over geweest en ik heb ook zitten lezen maar wat vind jij nu handig en wat niet bij een laptop? Door omstandigheden (LOL) hakken we de knoop maar eens door maar ik heb nog nooit lekker achter iemand anders laptop gezeten dus wat is nu handig? Wat is een lekker 'toetsenbord' en de muis? Andere dingen waar we wel of niet op moeten letten of is het gewoon: neem er maar één het maakt geen zak uit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

14-01-2010 om 11:06

Heel handig

... een knopje waarmee je de touchpad uit kan schakelen. Bij onze Medion kan het niet maar bij de Acer kan dat en dat voorkomt dat je muisaanwijzer soms heel ergens anders gaat staan omdat je met typen toevallig het touchpad hebt aangeraakt. Verder vindt ik een wat groter model met een groter scherm wel prettig werken. Voordeel daarvan is dat ook de toetsen op het toetsenbord wat groter zijn en meer overeenkomen met de grootte van een desktoptoetsenbord. Daardoor maak ik minder fouten bij het blind typen.
En muis: ik vind al die bijgeleverde laptopmuizen veel te klein, ik heb er gewoon een grote muis aangehangen.

Puck

Puck

15-01-2010 om 08:41

Tuut, tuut, dat is snel

Zo, even in een oogwenk een nieuwe laptop kopen. Ik hoop na het lezen van mijn posting, anders had je niet zoveel aan mijn tips
Veel plezier vandaag met je nieuwe laptopje.

Polly Shearman

Polly Shearman

15-01-2010 om 21:39

Pelle

alles went, zelfs een laptop,
dus wat handig is aan toetsen beeld enz maakt eigenlijk niet uit, je went er gewoon vreselijk snel aan, vooral met jou beeldschermuren per dag whahaha
ik vind een muis bijvoorbeeld helemaal niet nodig. heb er ooit een gehad, die ging kapot en toen moest ik een paar dagen wennen aan het touchpad... maar als je dat ook weer gewent bent is het ook weer handig...
have fun morgen!!! nieuwe speeltjes zijn altijd leuk!

Touchpad

Het was hier ook even wennen, maar inmiddels vind ik een touchpad véél fijner. Alleen voor snelle spelletjes is het minder geschikt, maar die doe ik toch nooit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.