Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

maan.

maan.

01-07-2009 om 10:30

Downloaden/betaald?

Af en toe maakte ik gebruik van de downloadservice van Freerecord (free digital) vooral om enkele liedjes te downloaden waarop gedanst werd op ballet.

Helaas zijn ze hiermee gestopt dus ik kan hier niet meer legaal downloaden! Balen.

Weet iemand of er nog andere sites zijn die dit aanbieden? En dan niet met een betaalkaart of visa ofzo want dat heb ik niet.

Ik wil niet aangewezen zijn op de illegale sites (virussen?) of op youtube. (Nu is downloaden van youtube sinds kort geblokkeerd hoewel dat via een omweg nog wel lukt maar daar vind ik de geluidskwaliteit meestal prut of nog prutter.)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Limewire?

T'is dan wel niet betaald maar het bevalt me uitstekend. Ik heb gisteren nog een persoonlijke best of cd voor mezelf samengesteld. We hebben een goede virusscanner en we doen het zo al jaren. Nog geen virus binnengehaald tot dusver.

maan.

maan.

08-07-2009 om 11:20

Gevonden, tmf

Het liedje dat ik wilde heb ik inmiddels gevonden op de site van TMF die schijnen dus ook clipjes op hun site te hebben, het liedje had een acceptabele kwaliteit dus ze is weer helemaal blij.

Volgende keer zien we wel weer verder. (bedankt voor het meedenken maar ik blijf nog even wat huiverig voor limewire..)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.