Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Linda99

Linda99

08-11-2009 om 20:36

Dvd-rw

Sinds gisteren een doosje herschrijfbare dvd's in huis. Maar ik weet niet waar het aan ligt, maar ik krijg ze maar niet aan de praat. Als ik er iets op wil branden krijg ik meerdere foutmeldingen. Wie weet hoe ik dit oplos?

(al flink gezocht op google uiteraard maar ik kom er niet uit)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

09-11-2009 om 11:24

Kan ook

Aan je brander liggen. Hier zegt de brander doe het zelf maar en alle dvd's die er in gaan komen er kapot uit. Er staat data op maar is bv voor de helft of een kwart. Of helemaal niet leesbaar.
Hoe ik dat op moet lossen weet ik nog niet.. Dat is weer de volgende vraag..

Linda99

Linda99

09-11-2009 om 12:24

Janeway

Had ik ook al aan gedacht en naar gekeken. Ook geprobeerd of het stuurprogramma van de dvd brander ge-update kon worden (niet).

Het stomme is dat ik pas nog dvd -rw's van de Hema had en die deden het in het begin allemaal. Nu willen 2 van de 5 al niet meer meewerken.

Heb nu het merk Verbatim. Ga de leveranciers maar eens mailen, misschien komt het vaker voor.

Linda99

Linda99

09-11-2009 om 14:41

Beemer

Ik krijg een lijst me alle mogelijke foutmeldingen. Ik gebruik Ashampoo om te branden en dit heb ik nog nooit gehad.

De dvd's zijn gloednieuw en bij de eerste keer doen ze het dus al niet. Formatteren zou inderdaad niet hoeven maar krijg ik helaas ook niet voor elkaar (weet dus niet hoe, ashampoo kan het niet en windows verkenner geeft de optie niet aan).

Het branden op een normale dvd gaat wel goed, dus dat is gelukkig niet stuk ofzo.

Linda99

Linda99

09-11-2009 om 15:38

Nero

Net nog een poging gedaan met Nero met weer een nieuw schijfje. Nero is specifieker in zijn foutmelding, hij roept dat er een calibratiefout is. Na googelen weet ik dat dat aan de dvd's kan liggen maar ook aan de lens. Weet dus nog niks.......Tx voor het meedenken in elk geval.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.