Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Petr@

Petr@

19-02-2009 om 23:43

E-mail adresboek

Van mijn Orange Webmail wil ik mijn contactpersonen overzetten naar mijn Live account.
Kan dit? Of moet ik alle adressen overtypen?

gr.
Petr@

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij

is er vast wel een mogelijkheid om die gegevens te importeren, kun je niet links bovenaan in het emailprogramma (ws?) klikken op BESTAND->importeren-> contacten

Rob

Rob

21-02-2009 om 12:23

Kopieren en plakken

In webmail zit meestal niet een optie om je contactpersonen te bewaren of te exporteren.
Wat je kan doen is beide webmail openen en dan de adressen kopieeren en plakken, van de een naar de andere.
Als je met de knoppen niet kunt kopieeren en plakken werkt altijd "CTRL-C" (=kopie) en "CTRL-V" (=plak) nog.

Rob

het adresboek openen, kies print screen en plak in een document (of meerdere malen als het een groot adresboek is (scrollen en prt screen)

maar ´control+A´ (alles selcteren) in je adresboek en vervolgens plakken in een document is de kortste klap

Petr@

Petr@

22-02-2009 om 23:45

Bedankt

Ik heb alle adressen gekopieerd in een Wordbestand en over getikt. Het was ff een klus (109 adressen), maar ik heb meteen geschoond en nu alles netjes in categorieën staan.

gr.
Petr@

Petr@

ow, wat een werk!! Kon je niet gewoon copy-pasten, zoals beschreven? Dat scheelt je bergen werk!

Petr@

Petr@

23-02-2009 om 13:03

Mien*

Ik ben secretaresse, dus ik denk dat ik sneller tik dan copy-paste ))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.