Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Emails komen vaak niet retour

Ik heb een beetje een raar probleempje. Als ik mensen een email stuur komt die wel aan, maar als ze een reply doen, komen ze in de helft van de gevallen niet bij mij aan en krijgt de zender ook geen bericht dat het bijv. niet gelukt is!
Heel vervelend, want zo mis ik veel dingen. Ik heb het al eens bij een systeembeheerder neergelegd, maar die haalt zijn schouders op. Nooit van gehoord zegt ie.
Wie weet hoe dit kan en hoe we het op kunnen lossen?

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen Wouters

Ellen Wouters

10-07-2009 om 12:41

Spambox?

Raar probleem ja. Het enige dat ik kan verzinnen is dat jouw provider die mails ten onrechte voor spam aanziet en ze dus wegfiltert.

Als je je mail via webmail bekijkt zou je ergens je istellingen voor spam moeten kunnen zien, en ook de mail die de laatste dagen als spam is aangemerkt. Meestal worden die mails na een dag of 30 definitief verwijderd.
Dit alles zie je niet in je mailprogramma.

Dorry1

Dorry1

10-07-2009 om 18:45 Topicstarter

Geen spam

Ik zie ook alle spam-mails en die lees ik ook en daar zit het niet bij. We hebben de spam-instellingen helemaal op nul gezet (geen beveiliging meer) maar nog blijf ik het probleem krijgen.
Mensen die mij proberen te mailen krijgen de mededeling dat mijn emailadres niet klopt, terwijl dat wel het geval is!
Het lijkt wel of mijn emailadres of een server ergens de retourmails niet door laat...

Ik weet echt niet wat ik moet doen; een ander emailadres is ivm zakelijke relaties niet echt handig.

Dorry

MaximeM

MaximeM

11-07-2009 om 11:42

Toch een extra mail adres aanmaken?

Hoi,

Ik weet dat een ander e-mail adres voor zakelijke relaties niet handig is, maar mail die niet bij jou aankomt is helemààl niet handig. Jij kan de mensen wel bereiken, dus ze allemaal je nieuwe adres mailen. Misschien is dan alles in een keer opgelost? (of je probeert nog even uit te vissen wat je nu voor probleem hebt, maar als het maar zo blijft, dan maar een ander adres?)

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.