Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Excelexperts in de zaal?

Manlief wil een werkschema maken in Excel maar komt er niet uit. Ik heb er naar gekeken maar ik heb erg weinig verstand van Excel en kom er ook niet uit. Zijn er toevallig Excelexperts in hier die kunnen helpen?

groet, heli

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
heli

heli

24-02-2010 om 18:45 Topicstarter

Uitleg

Ik zal het probleem proberen uit te leggen (het is erg ingewikkeld; tenminste voor een leek als ik in ieder geval wel).
Het gaat om vroege en late diensten. Manlief wil de datum groen gekleurd als er èn een vroege èn een late dienst ingevuld zijn. De datum wordt rood als dat niet zo is (dus alleen een vroege of alleen een late oid).
We hebben het nu zo ver dat de datum groen kleurt, maar dat gebeurt al bij 1 vroege of 1 late dienst. Het mag pas groen als die beide zijn ingevuld.
Hij heeft nu de formule:
=ALS(EN(B3< >"Vroeg";B3< >"Laat";B4< >"Vroeg";B4< >"Laat";B5< >"Vroeg";B5< >"Laat")=WAAR;"!! 01-03 !!";"01-mrt")

Waar gaat het mis? En kan het uberhaubt wel wat hij wil?

heli

heli

01-03-2010 om 16:30 Topicstarter

Sorry...

ben even een paar dagen niet online geweest...
Manlief is nog een poos aan het prutsen geweest en werd er zo frustie van dat hij een andere oplossing voor heeft gevonden met een ander programma. Weet niet precies hoe of wat.
Het is dus niet meer nodig... sorry... In ieder geval bedankt voor het meedenken!
groet, heli

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.